Ik word er gewoon een beetje moedeloos van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nandoman schreef:Ik zou je aanraden om naar Van Huet in Houten te gaan en daar een paar laarzen op maat te laten maken! Die man weet echt waar hij het over heeft en hij heeft een eigen merk (Lipica) wat niet zo heel gek duur is. Je kan zelfs laarzen met rits èn elastiek laten maken, dan heb je nooit meer knellende kuiten. De site is www.rijlaarzen.nl

Cassidy schreef:Nogmaals: schoenmaker. Die had ook je laarzen kunnen oprekken trouwens....
De ruitersportzaak brengt ze ook weg hoor. Of dacht je dat ze het zelf deden?
Maar ik zal hier eens bij de schoenmaker gaan informeren
geweldige dingen
(ik heb kuitmaat met rijbroek en sokken aan 45) Breitling schreef:oprekken bij de schoenmaker kan zo;n 2 a 3 cm en een rits er in laten zetten geeft je ook een cm meer ruimte. Ik zelf heb mijn leren laarzen weggedaan en heb petrie chaps op maat laten makengeweldige dingen
(ik heb kuitmaat met rijbroek en sokken aan 45)
MiaMora schreef:Prettig, dit onderwerp, zat er zelf ook mee.
Heb ze al een paar maanden nu, helemaal op maat laten maken, maar nu ze wat inzakken doen ze pijn bij mijn enkels.
Bovendien iedere keer kramp bij het uittrekken, ook erg pijnlijk.
Ik heb al laarzen gezien met een rits erin en een flapje eroverheen, kan het ook anders met rits ?