paard verkopen aan een handelaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleeniej

paard verkopen aan een handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 09:06

ik zit met het volgende probleem:

wij hebben al een tijdje een van de paarden te koop staan maar het schiet echt niet op! nu moeten de paarden straks de wei op en het liefst moet hij dan verkocht zijn ivm de indeling van de weilanden Nagelbijten / Gniffelen
nu heb ik zitten denken om opzoek te gaan naar een goede handelsstal om hem eventueel daaraan te verkopen, want hij staat nu maar een beetje bij ons op stal en krijgt gewoon veel te weinig aandacht ( staat al bijna de hele winter stil ivm tijdgebrek )

wat zouden jullie doen? en weet iemand eventueel nog een goede handelsstal in het noorden?

melody2

Re: paard verkopen aan een handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:30

Gewoon overal op internet advertenties zetten met de prijs erbij.
Een handelaar geeft er meestal niet veel voor, dus ik zou het eerst particulier proberen.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:32

En zet in je onderschrift dat je paard te koop staat, zet hem ook hier op bokt zou ik zeggen (of staat ie er al???)

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 17:47

ik heb hem al meerdere keren op bokt en andere sites gezet en het levert niet veel op.....

shiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:57

zou er idd een prijs bijzetten in de advertentie's denk dat dat zowiezo al meer reactie's oplevert particulier krijg je er altijd meer voor dan via een handelaar

biancavw1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 18:34

haaaajjj,,
veel suc6 met het verkopen van je paard..
ik zou ook op zo veel mogenlijk sites je paard tekoop zetten en prijs enzow duidelijk mogenlijk je paard beschrijven over bloedlijnen leeftijd en dat soort dingen..
ook is er een soort paarden krant waar je je paard in tekoop kan zette bij veel maneges ect. kan je die gratis meenemen miss dat dat iets oplevert..
heeel veel suc6 iniedergeval..
groetjes bianca,,

ps. als het gwn een goede handelstal waar de paarden er netjes uitziet kan het tog ook niet zo veel kwaat:$