Mensen uit Amersfoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pharlap

Mensen uit Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 22:32

Hoi, zijn er mensen die in Amersfoort wonen en bekend zijn met de Barchman Wuytierslaan?
Staan daar toevallig veehouders e.d.?

Alle info is welkom.
Groetjes Pharlap.

Ibbel

Re: Mensen uit Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:46

De Barchman Wuytierlaan is de laan die naar het station loopt. Midden in het centrum dus. Daar zitten geen veehouders, hooguit misschien een gepensioneerde Knipoog, hoewel, het is een erg dure buurt, dus dat betwijfel ik ook nog eens.
Maar er lopen in ieder geval geen koeien rond, en weilanden zul je er ook niet vinden.
Als je even op een stadsplattegrond van Amefoort had gekeken had je die conclusie ook zelf kunnen trekken trouwens.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 09:49

Ik heb alleen geen stadsplattegrond bij de hand van Amersfoort, en het fijne van bokt is dat er een onderdeel vraag maar raak is.
Ik ben daar nieuwschierig naar omdat mijn paard opgegroeid is in een wei langs het spoor vlakbij de dierentuin.
Maar iig bedankt voor je antwoordt.
Pharlap.

Paardenfan52

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 13:29

ik woon zelf vlakij de Barchman Wuytierlaan en er is een wei geweest op de soesterweg daar is ook een spoor.
er staan daar nu frieze paarden en over het spoor heen heeft daar een wei gestaan met een bruin paard.
maar het moest daar weg ondat de ns daar wallen neer ging zetten.. maar op de Barchman Wuytierlaan zelf bij het spoor heeft geen wei gestaan of geweest.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 14:49

Heb je pbtje gestuurd.
Groetjes pharlap.

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 16:43

ik werk op de soesterweg en daar staan idd die paarden bij het spoor(erg trieste paarden trouwens)
daar achter is n huis met luxe paardenboxen stapmolen ed (dit zit naast mijn werk)
op de bw laan staan volgends mij geen paarden.
ja op het terein van defensie daar heb je weer marcroix.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 16:58

Mijn paard is ruim 10 jaar geleden opgegroeid op een wei in Amersfoort aan het spoor en vlakbij de dierentuin.
Hij stond samen met zijn moeder (klein,vosje ) en een haflinger.
Hij werd verkocht toen hij 1,5 was wegens ruimte tekort. ( Dan is het 11,5 jaar geleden bedenk ik ineens Haha! ).
Hij is voor de lol gefokt, het was dus geen echte fokker, die man waar hij vandaan komt. Volgens mij was het wel een veehouder.

Ik heb de eerste eigenaren van mijn paard gemaild en gevraagd of de Soesterweg hun nog iets zegt.

Misschien kan iemand mij verder helpen?

Groetjes Pharlap.