Wat is er gebeurd met Gestion Joker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_88

Wat is er gebeurd met Gestion Joker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:14

Zoals de titel luidt: weet er iemand wat er met Gestion Joker is gebeurd, nadat hij zelf een meniscus-blessure heeft gehad en Anky van hem is afgevallen? Ik herinner me wel dat er roddels de ronde gingen dat Joker niet in het 'systeem' van Anky&Sjef paste, maar ik vraag me af hoe hij dan op GP-niveau is gekomen.. Verward Het vreemde is ook dat hij vaak werd beschreven door Anky als 1 van de weinige opvolgers van Bonfire, je zou dan dus denken dat ze hem niet snel zouden wegdoen. Naja, ik was er gewoon benieuwd naar...

figora

Re: Wat is er gebeurd met Gestion Joker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:31

hihi ik ook wel eigenlijk...

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:52

Ik heb net ff gegoogled (was namenlijk ook wel benieuwd Tong uitsteken ). En het enige dat ik heb gevonden is dit stukje uit een intervieuw met Anky:

Uit een intervieuw met Anky, vlak na haar val

Ik vind het wel erg jammer dat ik Indoor Brabant en de Wereldbekerfinale moet missen, maar ik ben wel opgelucht dat het gebeurd is in het rustigere winterseizoen, al blijft het natuurlijk wel heel vervelend. Sjef traint Gestion Salinero, Gestion Krack C, Gestion Ictenos en Gestion Idool nu, hij rijdt ook een paar keer in de week op Gestion Bonfire. De wedstrijdpaarden hebben best een zwaar jaar achter de rug met veel concoursen, voor hen is het niet zo erg dat ze het even wat rustiger hebben. Gestion Joker staat momenteel samen met een pony in de wei bij mijn sponsor, hij mag het even rustig aan doen.’

Dit is het enige. Misschien is hij verkocht, ik kon niet meer vinden... Of ik ben wel heeeel blond
Clown

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:59

Paarden die haar niet liggen verdwijnen toch allemaal geruisloos?

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:04

Klopt voordeel van beroemd zijn he, wat niet past gaat weer weg zo simpel is dat daar steekt zij haar tijd niet in. En sjef natuurlijk want in een intervieuw laatst werd gesteld dat zij de enige was die pissig was over dat hij bondscoach werd minder hulp bij de training dus niet iedere dag geholpen worden.

Overigens wordt Salinero ook niet laag diep en rond gereden en is het zelfs nog bewezen slecht voor paarden. http://nicholnl.wcp.muohio.edu/DingosBr ... ebit3.html

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:08

IEMAND heeft er een erg leuk paard aan, lijkt mij...

@kafue.Bedankt voor die link...

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:45

Hij zal vast niet nog steeds met die pony in de wei lopen lijkt mij! Ben ook wel benieuwd eigenlijk waar hij nu is! Was er niet een meisje hier op Bokt die stage liep bij die familie? Misschien weet zij iets.....ik heb alleen geen idee meer wat haar username is.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:48

Huisvrouw schreef:
Hij zal vast niet nog steeds met die pony in de wei lopen lijkt mij! Ben ook wel benieuwd eigenlijk waar hij nu is! Was er niet een meisje hier op Bokt die stage liep bij die familie? Misschien weet zij iets.....ik heb alleen geen idee meer wat haar username is.

Ja inderdaad!!.. Nu je het zegt!.. Ik ga eens even zoeken, want ik weet haar naam ook niet meer!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:55

v*rd*mm*, die slechte zoekfunctie... Boos! Misschien kan diegene zich even melden hier... Of iemand die de username wel kent Pling

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 23:04

Inderdaad.........het lukt mij ook niet met de zoekfunctie. Iemand hier die nog weet wie diegene was?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:22

...Joker staat gewoon nog op Anky haar site hoor...linkje op "de stal"..dan helemaal naar beneden

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:23

En waar is Ictenos???? Verward

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:25

Dimitri schreef:
...Joker staat gewoon nog op Anky haar site hoor...linkje op "de stal"..dan helemaal naar beneden

dus ik neem aan dat Joker dan nog bij haar in het bezit is....

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:33

LuvdaTossa schreef:
En waar is Ictenos???? Verward

Die is weg bij Anky, nadat hij zich in de proef op het NK afgelopen jaar wat misdroeg. Stond toen ook in de kranten.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:39

Lusitana schreef:
Paarden die haar niet liggen verdwijnen toch allemaal geruisloos?

Moet ze een persconferentie houden wanneer ze een paard wegdoet?
Bij Anky blijven alleen de allerbeste staan en die absolute toppaarden zijn maar erg dungezaaid, of het toppers zijn weet je alleen als je ze in training neemt. Wanneer een paard na verloop van tijd toch niet goed genoeg blijtk te zijn is dat toch geen schande of wel dan?
Het is al een unieke prestatie dat ze 2 opeenvolgende OS met 2 verschillende paarden heeft weten te winnen, hoeveel ruiters weten in zo'n korte tijd 2 toppers te vinden en klaar te krijgen?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:59

Welk maatje van Bonfire was nu ook al weer dood gegaan Bloos . Bij de paarden op stal staat een pony die Bonfire's weidemaatje moet zijn. Is dit zijn nieuwe weidemaatje?

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:14

Makkelijk he, Anky afzeiken....
Zeg nou zelf....als je een paard hebt, wat je niet ligt, verkoop je hem toch ook?! of niet dan?
Anky besteed gewoon haar tijd aan paarden waar ze toekomst in ziet, en zo niet gaan ze de deur uit!
Zo simpel als wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:23

Ik denk dat haar sponsors ook nog wel wat te vertellen hebben. Je kunt alles wel houden en dagelijks in training en topconditie willen houden, maar als de verwachte resultaten er niet zijn, dan stop je er toch geen tijd, geld en energie meer in? Dan verkoop je zo een knol voor heel veel geld aan iemand die ook heel erg goed kan rijden, maar nog net geen Ankie is..... Toch?

Trouwens Gestion is toch niet meer de sponsor van Ankie, maar Keltec?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:26

Het is anky en sjef hun brood.
Geen goede paarden is geen brood op de plank. zo simpel is dat.