Het vreemde is ook dat hij vaak werd beschreven door Anky als 1 van de weinige opvolgers van Bonfire, je zou dan dus denken dat ze hem niet snel zouden wegdoen. Naja, ik was er gewoon benieuwd naar... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het vreemde is ook dat hij vaak werd beschreven door Anky als 1 van de weinige opvolgers van Bonfire, je zou dan dus denken dat ze hem niet snel zouden wegdoen. Naja, ik was er gewoon benieuwd naar...
). En het enige dat ik heb gevonden is dit stukje uit een intervieuw met Anky:
Huisvrouw schreef:Hij zal vast niet nog steeds met die pony in de wei lopen lijkt mij! Ben ook wel benieuwd eigenlijk waar hij nu is! Was er niet een meisje hier op Bokt die stage liep bij die familie? Misschien weet zij iets.....ik heb alleen geen idee meer wat haar username is.
Misschien kan diegene zich even melden hier... Of iemand die de username wel kent
Dimitri schreef:...Joker staat gewoon nog op Anky haar site hoor...linkje op "de stal"..dan helemaal naar beneden
LuvdaTossa schreef:En waar is Ictenos????
Lusitana schreef:Paarden die haar niet liggen verdwijnen toch allemaal geruisloos?
. Bij de paarden op stal staat een pony die Bonfire's weidemaatje moet zijn. Is dit zijn nieuwe weidemaatje?