Mijn vraag is nu of een los tussenschot gevaarlijker is dan een vast tussenschot?! Als een paard uitglijd dan kan het paard met vast tussenschot iig niet onder het andere paard komen te liggen en dat kan nu bij onze trailer dus wel.
Dan heb ik nog wat vraagjes over het keuren van een trailer. Moet dit net zoals bij een auto elk jaar gebeuren, geloof het niet toch? Waar kijken ze bij zo'n keuring allemaal naar, alleen de bodem of verder ook wel naar de staat van de trailer? Hoe duur is zo'n keuring ongeveer (weet dat het verschilt per dealer)? In de zomer hebben we onze trailer 2 jaar maar wij hebben hem in die 2 jaar niet laten keuren. Mijn vader is redelijk handig en denkt er verstand van te hebben en vind het niet nodig om hem te laten keuren. Ik heb zoiets van ik wil wel eens weten wat een dealer nou van de trailer vind en of ie nou wel zo veilig is. In de tijd dat wij de trailer hebben zijn er 4 nieuwe banden onder gegaan, bodem is vervangen en het voordeurtje is vervangen. Omdat mijn vader de bodem zelf heeft vervangen denkt hij dus dat die bodem wel goed is, maar de trailer staat altijd buiten, paard heeft er wel eens in geplast dus ik weet niet hoelang dat allemaal goed blijft. Oke, als je een goede bodem heb hoor je die natuurlijk niet om het jaar ofzo te vervangen, dat weet ik ook wel. Het lekt bij het dakraampje wat ik erg slecht vind en het zeiltje is ook niet zo goed meer en sluit niet aan alle kanten mooi aan (maar die gebruiken we ook bijna nooit).
Wie heeft antwoord
?