Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gelukkig zijn de meeste paardjes er zo langzamerhand wel aan gewend. en ik heb nergens last van, Berdien is een onverstoorbare shet. echt die is nergens bang voor. ik heb haar bijna 5 maanden maar ze is nog nooit ergens van geschrokken
. De pony's krijgen in een emmer hun brok maar die emmers vliegen nu alle kanten op. Wij wonen in een nogal open gebied, nu niet zo fijn. Ik heb inmiddels ook een snel stromende beek in mijn wei want het heeft flink geregend. De paarden vinden het prachtig, ze lopen de hele tijd door het water heen te stampen

.
Ik dacht slim te zijn om Nappie even te longeren, daar was ie het dus niet mee eens
Elke keer die wind onder z'n staart was genoeg om hem als een idioot in de rondte te zien vliegen
Ik heb hem maar "los gekoppeld" en hem eens flink laten uitrazen in 1 van de andere paddocks, hij zag er niet uit!!!!! Helemaal onder de modder, alsof ik hem uit een baggersloot had getrokken en STINKEN, niet normaal meer. De volgende fase was dus op de spuitplaats waar ie nog steeds de kolder in z'n kop had
waar ie niet stil wilde staan en waar alles ineens doodeng was
Tja hij had er meer last van dan ik }> Resultaat: hij was natter dan had gehoeven als ie normaal had gedaan!