stalschoenen met stalen neuzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

stalschoenen met stalen neuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 11:40

omdat prins vandaag zo vriendelijk was op op mijn teen te gaan staan, wil ik toch nieuwe stalschoenen met stalen neuzen. Ik had ze maar die zijn te klein. Mijn vraag dus, wat is een goede schoen met stalen neus en een betaalbare prijs. bedankt

Sting

Re: stalschoenen met stalen neuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 11:42

Ik heb schoenen van de Aldi, vind ze prima. Had hiervoor van de Divoza, daar heb ik 2 jaar meegedaan, dus waren prima!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:24

als die op je teen gaat staan en je hebt stalen neuzen heb je grote kans(als die vol met ze gewicht eropstaat) dat het staal ombuigt en dan ben je nog veeel verder van huis!!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 12:33

nou maar die van mij heeft in 2 weken al 2 keer op me voet gestaan, niet met zijn hele gewicht, maar aardig blauw en dik wordt het toch wel. Ik heb geen zin in elke keer zere voeten, dus doe mij maar stalen neuzen, heb ze
3 jaar gehad en geen problemen ofzo. Nog meer mensen tips voor goede en betaalbare schoenen??

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:37

Princess schreef:
als die op je teen gaat staan en je hebt stalen neuzen heb je grote kans(als die vol met ze gewicht eropstaat) dat het staal ombuigt en dan ben je nog veeel verder van huis!!

dat is een FABELTJE!!!

Als je schoenen koopt met een keurmerk van de EU zijn ze tot 3500 kilo gegarandeerd, zo zwaar is zelfs de zwaarste koudbloed nog niet!

Ik heb net weer een nieuw paar jodhpurs van Mountain Horse met stalenneuzen gekocht, bij het oude paar is min zware koudbloed op m'n wreef gaan staan en die zijn dus nu kapot (zowel schoen als wreef), op m'n tenen gaat ie niet staan, dat heeft namelijk geen effect..... Cool

Pellie heeft een paar MH jodhpures met stalen neuzen te koop, moet je ff zoeken op te koop....

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 13:18

nog meer mensen??

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:18

Ik heb werkschoenen van Bata. Erg fijn. Zitten lekker en Prisca kan op mijn voet gaan staan zonder dat ik het merk. Geen idee wat ze kosten... Ik krijg ze altijd Lachen

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 16:09

mog meer mensen, liefst met prijs, dan weet ik hoe lang ik moet sparen haha

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:01

Ik heb ze van Mountain Horse, meteen gekocht nadat mijn paardje van ongeveer 800 kg op mijn voet was gaan staan (au !).
Heb ze gekocht mij Kraai in Nijkerk en ze kostten ongeveer € 80,00.
Heerlijke schoenen trouwens, zitten geweldig en ik vond de prijs best meevallen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:07

ik heb ook stal schoenen met een stalen neus.. Mijn vader moet ook schoenen met een stalen neus hebben voor zijn werk, dus hij heeft het voor mij via zijn werk besteld voor mij.. En deze zitten ook heerlijk.. Mijn pa heeft er rond de 40 euries voor betaald geloof ik..Of ietsje meer.. Maar ik had een veel hogere prijsklasse verwacht..

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:43

ik heb ook stalen neuzen.

merk: No Risk

prima stal en rij schoenen. Ik zou niet meer zonder kunnen

ze kosten trouwens helemaal niet duur en ze gaan super lang mee

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:19

bij de Welkoop hebben ze allerlei soorten en maten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 23:19

Precies, bij de Welkoop/Boerenbond Lachen En als ik je een tip mag geven. Maddogs kan je beter niet kopen, die zijn te breed en zwaar voor Engelse beugels, het gaat wel, maar eigenlijk maar net.

Beter zijn die groene Lifeline, of die blauwe met dat Tunnelsystem, kan effe niet op de naam komen... Stom. Maar die zijn vrij licht, dus kan je ook mee hardlopen. Mijn volgende paar (als die Maddogs dus eindelijk versleten zijn...) zal waarschijnlijk wel een van die twee worden Lachen