Als je dit zo ziet :

En dit word er geschreven :
De paardenmarkt van St.-Jans-Molenbeek heeft plaats op de Hertogin van Brabantplaats, elke vrijdagmorgen vanaf ongeveer 6 uur tot ongeveer 11 uur. De meeste paarden, die er tentoongesteld worden, zijn heel erg verwaarloosde dieren. De meeste paarden worden door paardenhandelaars (in typisch zwarte stofjas en met houten stok) verkocht aan grossisten in paardenvlees '(prijzen variëren tussen 24000 en 30000 frank). De eindbestemming van deze paarden is dus het slachthuis (Belgische en Franse slachthuizen in Parijs en Bordeaux). Het komt voor dat particulieren naar de Molenbeekse paardenmarkt trekken om er een paard te verkopen of om een paard voor relatief weinig geld te kopen. Kasseien bedekken de hele oppervlakte van de marktplaats. De met kasseien verharde bodem van de marktplaats verhoogt het risico op uitglijden. Vooral beslagen paarden glijden gemakkelijk weg. Bij regenweer of sneeuwval vormen de natte kasseien een ware glijbaan. Maar ook bij droog weer glijden er paarden uit en vallen er dieren bij het afladen. Dat veroorzaakt ernstige kwetsuren.
Kent iemand dit? En is dit echt zo erg? Snap niet dat dit nog mag als dit echt zo erg is!
Oh dit is de site waarop ik het gevonden heb:
: klik

niet te geloven, domme boeren dit zie je toch, paard met zijn voorbenen over de stang heen, ik kan daar niet bij met mijn verstand hoor