Nou ik heb helemaal geen hoge pet op van de kandidaats cursus. Je moet inderdaad veel zelf rijden, maar om nou te zeggen dat ik daar iets van opgestoken heb....nee dus. Na de eerste keer lesgeven werd mij gezegd dat dat goed was, vrvolgens heb ik de rest van de cursus geen les meer gegeven, ja 1 x omdat ik er zelf om gevraagd had! Vond zowiezo dat er weinig begeleid werd, zeker vergeleken met de basis cursus. Die legde echt alles uit, stond je les te geven, onderbrak ze je en legde dan rustig uit hoe het wel hoorde. Bij de kandidaat liet ze je een half uur tobben (ik dan niet maar anderen wel) en die werden daarna finaal de grond in geboord en daar konden ze dan mee naar huis om te oefenen.....Ik vond het echt helemaal niks! Maarja dat lag waarschijnlijk ook voor een groot deel aan degene die de cursus gaf. Ik ga hier geen namen noemen en dus ook geen cursusplaats want dat vind ik niet nodig. Heb een enquete van de KNHS gekregen en die heb ik volledig naar waarheid ingevuld, het is te hopen dat ze er iets mee doen!