Laatst zat ik op een site van een paarden kapper ik zat bij staart extensions te kijken omdat:
Zhivago heeft een hele korte staart en heeft echt veel last van vliegen in de zomer en zit nu al te trappen met zijn achter benen
Zhivago is een schimmel arabier.
Ik vind het gewoon zielig en ik dacht laat ik eens informeren hoeveel dat kost het kostte 450 euro
Ik ben 14 jaar en dit geld heb ik echt niet ik heb veel voor zhivago over maar dit geld heb ik nietZe vertelde mij dat het zo duur was omdat zhivago een schimmel is sorry hoor er zijn toch meerdere schimmels dan maar 1!!!
Maar zei kwam wel langs dus dat was inclusief reiskosten
Toen ging ik maar verder kijken want dit kan ik niet betalen ik vond er 1 van 120 euro maar die was maar voor 4 maanden minimaal dus ik dacht nouwja ik heb het er wel voor over exclusief reiskosten was dit.
Gemaild en het werd voor mij dan 350 euro omdat zhivago een schimmel is
Nou ik heb nog heel veel rond gekeken en niks is tot succes gelopen.
Nou vraag ik jullie wie doet aan staart extensions voor een redelijke prijs voor een 14 jarige?¿?]
ook tussen haakjes wij hebben zo`n nep staart gedoe maar dat mag je niet langer dan een aantal uur in houden want dat zit met elastiek enzo vast
Wie kan mij helpen reageer alsjeblieft?

ze doet het voor 29,75 euro per uur jeej jippie whoehoe als ik het geld heb bel ik haar om een afspraak te maken ik kom ongeveer op 183,80 euro en lisette betaald mee MOHgirl op bokt.nl
Het enige nadeel is dat hij wel een vlecht altijd in zijn staart moet hebben!