Stal de Ripse Ruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ancksunamun

Stal de Ripse Ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 18:10

Wie kent deze stal/manege vlakbij Leiden? Ik zit er namelijk over te denken mijn paard hier te stallan, ben er wezen kijken en t ziet er allemaal heel goed uit, is ook absoluut niet duur, maar ze hebben nog wel 7 stallen vrij, dan begin ik me af te vragen of er niet een addertje onder het gras zit? Wie heeft zijn paard hier staan/kent iemand die zijn paard hier heeft staan of rijdt hier?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Stal de Ripse Ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:18

ik ben er een paar jaar terug geweest... Banjer is daar nl. geboren... Haha!

Mijn indruk was dat het er erg okay is.... Huub is een hele aardige man, en de paarden stonden er toen ook netjes bij.... Lachen

Salinero85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:27

Mooie stal hoor! Niet duur, oppotstallen, veel bakken, lopen alleen een paar 'aso' mensen rond zag ik die aan het bellen en roken waren op hun paard enzo. Eigenaar heel aardig, paarden worden elke dag losgelaten en hele mooie kantine. Meer kan ik er niet van zeggen want ik ben er maar een 4 keer geweest met wedstrijden.

ancksunamun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 23:27

Het lijkt mij idd de beste stal in de buurt hier, dus dit weekend wordt mijn paardje erheen verhuisd. OK dan!