Het lijkt mij wel een keer leuk om in de vakantie een keer een buitenridje te maken samen
met hem!Maar hoe krijg ik hem zo ver???
Groetjes Kim
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
met hem!
! Hij heeft er geen probleem mee om ze van de wei naar de box te brengen, of op een mooie dag met de kinderen mee te wandelen, maar dat was het dan ook wel! Soms vind ik het wel eens jammer, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om alleen (of met m´n vriendinnen
) naar de stal te gaan, da´s gewoon mijn bereik!
En ik denk haast ook na aandringen van mijn ma, die paarden ook héél leuk vindt, maar door omstandigheden niet meer kan rijden.

.
we hebben al zo weinig tijd samen.
Hij zegt dat hij er ooit nog wel een keer op wil, maar ik betwijfel of dat ook gaat gebeuren. Ach ik laat het maar zo, hoewel een buitenrit samen wel erg leuk zou zijn.

Handig hoor 
om worden.
Hij heeft er gisteren zelfs mee in de bak rondgestapt en een beetje gepoetst en geaaid.
Hij is een onwijs goede groom, en af en toe stapt ie even op Nappie rond! Eigenlijk is ie een beetje aan de grote kant voor Nap
Resultaat: Nappie gaf een ieniemienie bokje en Prima vloog voorover plat op zijn buik in het zand
Het enige wat ik hoorde was: OEF!!! Hij is er wel weer gelijk op geklommen, en af en toe rijdt ie even een rondje op een van de andere paarden van stal. (Hij heeft toen ie 10jr. was rijlessen gehad, maar daarna nooit meer gereden)
Iedereen stond hem aan te moedigen, was echt leuk! Miscchien dat het er ooit nog van komt dat ie goed leert rijden zodat we samen lekker buitenritjes kunnen maken!