hier the story

ik wilde Cleo loslaten, en vroeg aan XX of het goed was dat ik Cleo even losliet omdat ze haar "verzorgpaard" ook wilde loslaten.
Toen ik Cleo uit de stal had gehaald had ze het ander paard dus al losgelaten. Ik vroeg nog of het goed was of ik Cleo in de andere bak (ernaast) losliet. en ze zei dat dat goed was..
ze was het paard voor die tijd al een beetje aan het opjagen, toen ik Cleo losliet vroeg ik of ze daarmee op wilde houden. Dat deed ze dus wel maar niet per direct.
toen ze uit de bak was liet ik Cleo los en ging ze gewoon een beetje rennen heeft ze gerolt en met het andere paard geknuffeld en toen wild XX haar verzorgpaard weer op gaan jagen.
Ik zei van wacht even dat haar ik Cleo er even uit. Dus toen ik de bak nog niet uitwas en alleen maar een touwtje in mijn handen had begon ze het paard alweer op te jagen.
toen ik aan het einde van de poetsplaats was, en Cleo net aan het vastzetten was hoorde ik een soort schreeuw of iets richting "WOW" en keek om en stond ineens het andere paard voor me neus.
het was dus over de bakrand gesprongen en had een paar wondjes aan zijn benen.
Nu geven ze mij er dus de schuld van dat het paard wel z'n been had kunnen breken en al dat gelul..
ik kan hier dus absoluut niet tegen.. en ben ook van van met het desbetreffende persoon die mij de schuld al had gegeven voordat ik zowieso al een woord met haar gewisseld had, even te gaan praten.. maar nu wil ik graag jullie mening hierover horen.
het meisje dat het paard losliet wil ik ook absoluut niet de schuld in de schoenen schuiven maar vind het zeer onterecht dat ze mij de schuld ervan geven.
groetjes