pony verkopen?

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MissSL

pony verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 16:24

ik heb een hele lastige vraag.. nouja.. voor mij is het heel lastig..

Ik heb mijn pony nu 4 jaar. Ze wordt bijna 14 en heeft nogal een slecht verleden achter zich. Veel eigenaren en heel slecht behandeld bij 1 van de handelaren die haar heeft geprobeerd. Het is een goed emaar hele moeilijke pony.

Maar nu, ik ben echt heel; erg gek op haar is het eiglijks zo ver dat ik niet meer een pony wil, ik heb er al heel veel overnagedacht want ik vind het super moeilij ken wil de juiste keuze maken. Eenmaal verkocht is verkocht natuurlijk.

Ik heb een hele goede band met haar die andere niet hebben, ze is heel eenkennig en mijn stalgenootje moet heel erg uitkijken in haar stal terwijl ze die al heel goed kent, andere mensen moeten dit uiteraard helemaal.

Maar nu wil ik haar dus eiglijks verkopen, maar ik vind het zo moeilijk:'(.. ik vind dat ik het haar eiglijks niet aan kan doen, omdat ze al zo een naar verleden heeft, om haar weer te verkopen en weer een andere eigenaar te geven.. en stal dat het daar niet goed gaat omdat ze egt heel moeilijk te rijden is en ook in de opmgang, wordt ze micchein wel weer doorverkocht..

wat moet ik nu? ik heb volgendjaar zo weining tijd.. het wordt me gewoon allemaal te veel.. ik redt dat allmeaal neit meer.. en ik denk hier ook al heel alng overna..

wat vinden jullie kan ik haar adt aandoen?

en alsjblieft geen reacties van wees blij dat je een pony hebt enzz:S

ik heb me pony niet thuis staan anders had ik er niet eens overnagedacht..

ik wil haar eiglijks niet kwijt.. maar het wordt allemaal veels te veel..

een verzorger of wat heb ik ook al zoveel geprobeerd.. maar ze is gwoon zo onvoorspelbaar bij anderen..

wat kan ik doen? is het gemeen tegenover haar? ik vind het egt zo erg.

Kan ze denk je een goed huis krijgen wazar ze nooit meer weghoeft?

ik weet het echt niet

groetjes

ElanII

Re: pony verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:44

Ik weet dat het moeilijk is een goede te vinden, maar waarom zoek je niet voorlopig een bijrijder/verzorgster en begeleid je die, nu je nog wel tijd hebt, goed.
Dan worden jouw taken straks in ieder geval verlicht en verkopen kan altijd nog mocht het niet lukken.
Misschien vind je wel een geschikt iemand. Dan is je paardje gelukkig, jij gelukkig en je verzorgster gelukkig.
Veel succes.

Whisperke

Re: pony verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:52

ja precies ik ben het helemaal eens met elan11. de verzorgster kan net als jij een band op bouwen met die pony met veel geduld en veel aandacht komt ze er wel als het tenminste een verzorgster is die een hart voor paarden heeft. wie weet wil ze je pony wel eens een keer overkopen wanneer het bij jou echt helemaal niet meer kan.

Mijn 2 toppers.. Wisper & Guusje
Wisper, een lang gekoesterde droom maar we kunnen eindelijk zeggen dat we Z1 startgerechtig zijn!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie