Las Vegas/ruitersportzaken

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Essalko

Las Vegas/ruitersportzaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-05 21:19

Weet iemand of en waar er ruitersportzaken in Las Vegas zitten? Ik zit daar nu en heb tot nu toe op internet alleen een westernshop gezien. (en bij Hermes tussen de kleding zag ik een dressuurzadeltje van $ 3.800,-!!)

Guinevere

Re: Las Vegas/ruitersportzaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 03:14

Of? Grapjas, natuurlijk zijn die er. Knipoog

Sommige vestigingen van Petsmart verkopen dingen uit het assortiment van Statelinetack (zowel Engels als western). Ik weet niet welke voor jou het dichtste bij is, maar dat kan je op de site zo even opzoeken. Let wel goed op of ze ook dingen van Stateline verkopen, want dat doen ze niet allemaal.

Of loop anders eens bij een groot paardenevenement binnen (wedstrijd, veiling, etc), daar liggen vaak tijdschriften met advertenties die je gratis mee kan nemen. Of vraag het anders eens bij een manege of een pensionstal, die weten vaak ook waar goede zaken zitten. Of even googlen als Tack stores Las Vegas. Anders zit er vast wel iemand op het Ultimate Dressage forum die kan helpen.

Als je echt niks kan vinden kan je via Stateline ook online bestellen, boven de $80 hoef je zelfs geen S&H te betalen als je de promo code invoert (kan je online vinden, ik weet hem even niet meer).

Succes! Lachen

Essalko

Re: Las Vegas/ruitersportzaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 17:54

Bedankt voor de informatie, daar kom ik wel verder mee!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie