Freestylecursus omgeving Rotterdam, Z-H

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boomerang

Freestylecursus omgeving Rotterdam, Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 12:26

Graag zou ik wat ervaringen en adressen hebben van Bokkers welke een freestylecursus hebben gevolgd, en welke daar positieve resultaten bij hun paard gemeten hebben.

Tussen mij en mijn paard gaat het de laatste tijd niet gemakkelijk, en dan met name de omgang, het rijden zelf beduidend minder maar ook dat heeft effect. Vandaar dat ik eens kennis wil maken met freestyle. Zelf durf ik niet vanuit een boekje te beginnen vandaar.

Verder heb ik begrepen dat er heel veel soorten freestyle, NH etc etc is. Voor mij is het gewoon een stukje ontspanning en respect waaraan ik wil werken dus graag niet al te ingewikkeld voor een beginner op dit gebied zoals mijn paard en ik zijn.

Mag ook via PB uiteraard!

Lenneke_

Re: Freestylecursus omgeving Rotterdam, Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:30

Ik ben bij dreamstables geweest. Je kan daar een NH weekend of NH week doen. Ik heb een weekend gedaan en het was echt heel leerzaam.
Heb er echt een betere band met mijn paard door gekregen en we doen de oefeningen nog regelamatig thuis.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:36

Hans van Randwijk geeft ook deze lessen Ellen,
alleen heb niet zn nummer voor je..

En anders naar een weekend gaan van Eddy Modde..?
Schijnt ook heel erg leuk te zijn..

Kusje !!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:01

Ik wil na de zomer ook gaan beginnen met lessen nemen in het NH.. ik kreeg van iemand hier op bokt dit adresje: www.naturalhorses.com hun komen wel uit alkmaar, maar hebben ook een "klant" in Bleiswijk zitten, en ik zelf sta in Heerjansdam met mijn paard, dus dat wilde ze dan combineren, dus wellicht kan dat bij jou dan ook.