Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, en dat nooit weer voor mij.
) maar als ik echt zo ziek zou zijn dat ik niet naar hem toe zou kunnen, dan kan me zus hem altijd doen.
Mexx schreef:Hoe oud waren je verzorgsters? Ik zou persoonlijk het liefst een verzorgster van 20+ hebben, die hebben over het algemeen iets meer verantwoordelijkheidsgevoel dan meisjes van 15 (nu moet niet iedereen van 15 zich gelijk aangevallen voelen natuurlijk....)
gina2003 schreef:Ik ben het eigenlijk nei tzo eens met het betalen voor je verzorgpaard.
Ik heb zelf nl 2 paarden en heb voor mijn verzorgpaarden vroeger ook betaald.
Dit is per maand en eigenlijk heb je maar zekerheid voo r1 maand, maar als het niet klikt of je geen zin meer hebt, maakt het geld je ook niet meer uit hoor...
Ik vind het zo en zo raar als mensen geld vragen voor het verzorgen, ik ben allang blij als iemand wat met mijn paarden doet, en mijn haflinger is ook verweg van makkelijk, dus ben er zo en zo elke dag zelf bij!
Ook al ben ik ziek, dan gaan mijn ouders voeren en de stal uitmesten, en ze staan vann 7 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends in de paddock, dus aan hun beweging komen ze wel..

ElanII schreef:Ik ben in de gelukkige omstandigheden dat ik niet heb hoeven zoeken naar een verzorgster/bijrijdster.
Mijn schoondochter en ik doen mijn paard samen en dat gaat hartstikke goed. We overleggen alles (ik heb wel het laatste woord natuurlijk) en we zitten echt op een lijn.
We lessen allebei elke week. Zij rijdt langer en beter dan ik en dat is voor mijn paard natuurlijk ook prettig. Het klikt echt goed tussen haar, mij en mijn paard. Bijkomend voordeel is dat ik mijn schoondochter goed leer kennen en ook met haar een uitstekende band opbouw.
Overigens betaalt mijn schoondochter wel een bijdrage (€ 75,00 per maand) en ze betaalt haar lessen zelf.
Super zeg!
). Ik probeer toch zoiezo wel 2x in de week te komen (als het echt niet lukt door school oid) is dat ook niet so'n probleem... het paard waar ik op rijd is absoluut niet makkelijk (verre van dat... ze is gewoon gek in d'r hoofd zeg maar, altijd ook al geweest... laatste tijd gaat het heel goed, dus ben wel b'tje trots
).