Instructie rondom Leeuwarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femskie

Instructie rondom Leeuwarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:57

Hallo!

Zoals sommige Noorderlingen al weten ga ik twee maandjes aan de wal wonen met mijn paardje.. Maar mijn instructrice blijft op Terschelling. En ik vind het wel een gemis als ik geen les heb minstens 1x in de twee weken. Nu vroeg ik me af of er ook instructrices zijn die aan huis komen in Friesland. Het hoeft niet op m-niveau te zijn of iets dergelijks want dat kunnen mijn overjarige arabier en ik niet maar gewoon iemand die lekker les kan geven in voorwaarts neerwaarts rijden e.d. en ons wat wil bij brengen.

We staan tegen die tijd in de buurt van Stiens (6 km boven Leeuwarden). Misschien hebben we ook wel de mogelijkheid om zelf ergens naar toe te gaan; er is een trailer. Maar we reizen liever niet... Koe

Heeft iemand suggesties?? Tong uitsteken

Jokonootje

Re: Instructie rondom Leeuwarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:01

instructie genoeg denk ik ....
mijn eigen instructrice woont in Tytsjerk (600 meter van de stalling af) dus die komt bij mij wel aan "huis"
Ze is niet duur maar geeft wel lekker les... maar of ze verder ook aan huis komt geen idee eigenlijk...

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 09:33

Zou je dat willen vragen? En hoeveel kost een uur of half uur les van haar? Hoe heet ze eigenlijk? Kan ook wel via pm hoor!;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:00

hey!
Ik geef ook les aan huis. En stiens is hier niet een heel end vandaan. Voor prijzen etc. kijk maar ff op mn site. En als t wat is dan hoor ik het wel!

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:11

Vraag geartsje17 eens... volgens mij heeft zij ook les in de buurt van Stiens...

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 08:13

Ik heb Geartsje gevraagd en zij heeft les van iemand die het heeeel druk heeft..

Heeft iemand anders nog suggesties?:) Hoor het nog steeds graag!!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 20:36

Ik heb ondertussen iemand gevonden! Bedankt voor de reacties!! Het topic kan wel gesloten worden..Lachen