Stalling Omg. Amsterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spookje

Stalling Omg. Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:24

Ik ga volgend jaar in Amsterdam studeren, en nartuurlijk wil ik mijn paardje meenemen! Pling
Nou ik vroeg ik me af of er ook nog leuke stallen waren omgeving Amsterdam, die niet belachelijk duur zijn.
De stalling moet inclusief zijn van:

- Weide uitgang
- een goede bak
- Spring materiaal
- en de stal moet onderhouden worden

Het allerliefste wil ik graag bij een springstal staan, maar ik vind een dresuur stal ook prima! Wat voor mij het belangrijkste is, is dat mijn paard naar buiten kan door de dag en dat zij het goed heeft.
Als iemand iets weet, hoor ik het graag!

Alvast bedankt! OK dan!

Nic

Re: Stalling Omg. Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:36

Spookje schreef:
Nou ik vroeg ik me af of er ook nog leuke stallen waren omgeving Amsterdam, die niet belachelijk duur zijn.
>knip<
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat mijn paard naar buiten kan door de dag

Ach gut Veel sterkte!
Moet het met OV bereikbaar zijn? Aan de noord- of zuidkant van amsterdam?

Spookje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 19:02

Dankje Nicolletje!
Ik weet nog niet precies waar ik ga wonnen dus het kan op dit moment overal in de buurt van Amsterdam zijn! Knipoog

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:15

je hebt heel veel maneges ook wel pensionstallen daar zou ik toch voor kiezen want de maneges zijn vrij duur in a'dam
in ouderkerk, dorp vlabij heb je een manege en een aantal pensionstallen moet er perse een binnenbak zijn?

Spookje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 18:35

Nee hoeft geen binnenbak, maar wel een goede buiten bak..!
Het liefst wil ik ook ergens dicht bij het bos zijn, en het hoeft niet in adam te zijn Pling

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:50

haha, als ik zo'n stal kon vinden "in de buurt" van amsterdam stond ik daar allang Haha! Maar nee, kon nix vinden. Ja, Wennekers die is geloof ik 270 euro per maand, vlak bij het bos, vreselijk veel bakken enz. Alleen wel hondsdruk Rolleyes of ik heb niet goed genoeg gezocht Bloos