Iemand ervaring met de Veluwe Ranch?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Farah_

Iemand ervaring met de Veluwe Ranch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:16

In Juni ga ik met een vriendin en onze paarden een weekendje naar de Veluwe. We overnachten hier op de Veluwe Ranch (www.veluweranch.nl). Is hier al eens iemand geweest? En zo ja, wat waren jullie ervaringen hier?

Jurga

Re: Iemand ervaring met de Veluwe Ranch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:35

Hele goede ervaringen, ik zou er zo nog eens heengaan om te kijken hoe ver ze nu zijn met opknappen e.d. Leuke mensen en goed voor de paarden.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:21

m'n moeder kreeg er altijd westernlessen dus ging ik er ook altijd heen. Was wel gezellig daar, k heb gehoord dat het al wel weer een paar keer van eigenaar veranderd is.

Firesolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 07:34

Ik ben er 2 keer geweest met mijn veluwe-trail. Best leuk, beetje aparte man, die eigenaar. Paarden stonden toen in containers, misschien is het nu verbouwd? Wel mooie kamer en goed ontbijt.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 08:42

En zijn de routes een beetje goed te bereiken vanaf daar? Lachen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:47

Routes zijn redelijk goed bereikbaar. Wel een stukje langs de weg, maar goed te doen.
Hoe het er tegenwoordig is, weet ik niet, ik ben er nog niet geweest sinds de zaak is overgenomen.

jenn66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:48

Ben er ook geweest, vond het opzich wel leuk maar we gingen de volgende dag naar wolfheze, de henriette hoeve dat was echt geweldig!! Als je het nog kan veranderen probeer dan naar de Henriette hoeve te gaan. Verder vond ik de veluwe trail heel leuk alleen ligt het nou aan mij of waren die klote routebordjes echt niet goed te lezen??

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 16:44

Dan nog een vraag, wat voor kaarten hebben jullie gebruikt? Die uit dat mapje van de Veluwetrail? Of gewoon stafkaarten o.i.d? Ik las dat je op de Veluwe Ranch ook kaarten kunt kopen.. En wat is leuker? Je aan de dagtochten houden, of zelf een route zoeken?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:00

Ik heb evt. nog zo'n mapje te koop. Nooit gebruikt. Paard kreeg een blessure voordat ik de kans kreeg om dat te doen. En helaas zit het er niet meer in om die tocht ooit nog te gaan doen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:44

Alweer tig jaar geleden heb ik daar met Rien? als begeleider meerdere dagtochten gemaakt. Machtig .... de Veluwe is prachtig. Lunchen terwijl je paard vaststaat aan een touw tussen bomen. Je even helemaal cowgirl wanen. Die goede oude tijd Knipoog