Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amvbeek schreef:ik vind die van br juist wel fijn. de onderlap zit er al aan vast en ik vind het wel makkelijk dat je precies kunt zien hoe je ze om moet doen. Zo kom je nooit verkeerd om uit.
xx_Irisje schreef:Amvbeek schreef:ik vind die van br juist wel fijn. de onderlap zit er al aan vast en ik vind het wel makkelijk dat je precies kunt zien hoe je ze om moet doen. Zo kom je nooit verkeerd om uit.
als je ze goed oprolt ook niet
(ze lijkt kwa bouw en karakter op haar papa) krijgt ze dikke benen van niet normaal! veer schreef:Ooow, juist fleece bandages vind ik vre-se-lijk! Wat een ondingen ze rekken alle kanten op, pluizen en bandageren niet fijn. Geef mij maar gewoon of onderlappen, of werk stal transport bandages!
Mexx2 schreef:veer schreef:Ooow, juist fleece bandages vind ik vre-se-lijk! Wat een ondingen ze rekken alle kanten op, pluizen en bandageren niet fijn. Geef mij maar gewoon of onderlappen, of werk stal transport bandages!
ja,maar die van HH zijn elastisch fleece!
het eerste gedeelte is fleece,dit vervangt dus de losse onderlap.
daarna heb je een elastisch gedeelte,net als je stalbandage's.
ideaal!
Mexx2 schreef:bij kosten de HH €17,95
Mexx2 schreef:Mexx2 schreef:bij kosten de HH €17,95
dit is voor een set van 4!
...