Wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MariskaFally

Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 15:21

heey.. ik heb 2 pony's die ik met nog een meisje verzorg alleen is het dat het andere meisje de ene pony doet en ik de ander maar omdat dat meisje al 6 maanden niet meer is geweest en ik helemaal niet meer weet wat ik moet doen van haar mag ik niet op de andere pony (duco) rijden waardoor hij niet veel beweging krijgt ik longeer hem weleens maar dat is ook weet niet genoeg denk ik maar als ik erop ga zitten ben ik bang dat ik problemen heb... wat te doen?? ik weet het egt niet meer.. wil please iemand mij helpen..

groetjes mariska

Urbs

Re: Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:25

Dat meisje is al 6 MAANDEN niet meer geweest en zei laat die pony een beetje alleen achter? En jij mag er dan niet verder voor zorgen? Wat een onzin zeg, gewoon die pony zn beweging geven en als dat meisje nog een keer komt zou ik haar ook eens flink de waarheid vertellen! Of heeft ze een goede reden dat ze niet meer komt?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:27

ik zou haar vragen wat de reden is waarom ze niet meer komt
als dat een onzinnige reden is zou ik haar voor t blok zetten.

of ze komt weer of jij stapt op die pony.

punt uit! }>

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:29

En je zegt, 'ik heb twee pony's'. Is de pony van jou? Dan snap ik het probleem al helemaal niet meer Clown

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 15:39

neej het zijn 2 verzorgpony's maar ze komt dus al 6 maanden niet meer omdat ze geen tijd heeft.. en het probleem ook nog eens is dat haar tante recht uit haar huis die ietsjes verder staat mij zo kan zien.. en die pony duco die is ook niet meer te rijden hij is helemaal door haar verknalt enz.. en ik kan hem gewoon niet aan.. want hij is zo sterk in zijn mond ben er al 3x hard vanaf gevallen en durf er eigenlijkj niet meer op.. want het is zo ja hoe moet ik het zeggen. eigenlijk rotbeest onder het zadel want hij is door haar verknalt..