Cursus toiletteren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Cursus toiletteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 11:08

Heb al op google en de zoekfunctie gezocht. Kan helaas hier niks over vinden.

Aangezien ik zelf echt niet kan toiletteren maar het dolgraag wil leren ben ik op zoek naar zo'n cursus. Weet iemand waar je dat kan volgen?

Bvd

Remember

Re: Cursus toiletteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:09

Kun je niet iemand uit je omgeving vragen om een en ander uit te leggen/voor te doen? En het boekje 'Presenteren kun je leren' is ook handig....

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 11:10

ja dat is al een aantal keer uitgelegd maar zelf lukt het me gewoon voor geen meter Nagelbijten / Gniffelen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:13

Kwestie van veel oefenen hoor Marrie, uiteindelijk lukt het wel Lachen Ik geloof niet dat je er veel cursussen van zult vinden, heb althans nog nooit echt van een gehoord. Ik ken alleen de cursus op mijn oude manege, maar dat was een algehele verzorgingscursus waarbij je dan 1 dagje je pony mocht vlechten Haha! Dus daar heb je vrees ik ook niet veel aan....

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:15

Zit je op een ponyclub (weet niet hoe oud je bent..) maar dan kan je eens voorstellen om bijv een toiletteercursus te organiseren. Heb ik lang geleden met mn club ook gedaan en was echt leuk. Mochten we eerst op manegepony's oefenen en hadden aan het einde (na 5 keer 'lessen' ofzo) een examen en mocht je je eigen pony meenemen....

Verder is misschien zo'n boekje wel erg handig!

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:17

Als er ergens zo een cursus is, ga ik wel met je mee! Knipoog
Ik zat vanochtend ook namelijk al op i-net te zoeken naar zo een cursus, maar niets gevonden.

Anders kom ik je het nog wel een keer uitleggen Knipoog

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 11:20

Nee ben alleen lid van vereniging voor een startkaart. En nee zit niet op een ponyclub hahaha ben al 18+ (20)

Ik zal eens kijken voor dat boekje idd. En kom het nog maar 100x uitleggen dan Haha!

astridvh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:35

Zoals al eerder gezegd is dat boekje, "Presenteren kun je leren" heel erg handig en er staan goede tips in.
Verder tja, ervaring leert. Gewoon blijven proberen todat je het wel snapt.

En ik zie dat je in Rotterdam woont, dat is wel aardig in mijn omgeving (woo in Delft) Ik weet niet waar je paardje staat maar ik ben bereid om je eventueel een keertje een aantal dingen uit te leggen/voor te doen.

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:54

oefening baard kunst Haha! , ik doe het gewoon en het ziet er niet altijd perfect uit maar dat komt wel