is gewoon een topic en een discussie dus niet gaan aanvallen haha. Ik had het er laatst met mijn buurman over (goeie dressuurruiter) en die zei dat vrouwen veel te veel tutten met paarden, dekens, dekjes enz. Mijn buurman doet dit niet is heel nuchter en wil absoluut niet dat er met zijn paarden getut worden. Ik ben het wel met hem eens. Sommige mensen kopen echt veel onzin voor die paarden, en zijn echt aan het tutten. Mijn paards en ik tutten eigenlijk niet samen
Ik heb 1 zadel, hoofdstel, 1 gelpad, 1 dekje, en alleen 1 deken.Mijn buurman ook en die rijdt ook via de klassieke rijkunst. Er is niks mis mee, hij verzorgt ze top en er lopen paarden rond die 24 jaar oud zijn. Vinden jullie ook dat sommige meiden teveel tutten met paarden? Of juist niet? Aardige reacties zijn welkom

Als ik in een paardezaak ben en ik zie weer een leuk setje: Tja, dan gaat die mee naar huis, of een leuk hoofdstel of een frontriempje of..... Verwend worden ze er toch niet van? (hoop ik) 
dus op die manier tut ik wel
. Maar dat is niet het getut wat jij bedoelt las ik net
die lopen de hele dag met hun knol te sjouwen dat vind ik eigenllijks wel zielig want dit doen ze dag in dag uit wel of geen weer die knol mag nooit is "slapen" die moet altijd lopen en dat vinden hun leuk nou ik niet
Alleen een halstertje en sinds een paar weken een simpel hoofdstelletje. Wel staat er een karretje voor over een paar jaar