Freestyl vraagje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSuusx

Freestyl vraagje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 22:08

Hallo,
Ik weet niet zo goed of het hier hoort.
Maar ik hoor veel mensen dat freestylen helpt,het helpt ook dat is vaak genoeg bewezen bij vele pony's..
Maar nu las ik toch veel op elke forum dat freestyl veel word aangerade.
Maar waarom zijn jullie er eigelijk tegen of voor ermee.
En waarom werkt freestyl eigelijk goed bij vele paarden/pony's dat zat ik me dus even af te vragen Clown

bij me eigen pony heeft het geholpen..ik weet niet waarom ik ermee ben begonnen maar wou gewoon uitproberen..

nu jullie Haha!

Anick

Re: Freestyl vraagje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:24

Als je dat gaat doen denk ik dat je toch een bepaald respect bij je paard afdwint.

Anders zou ik het ook niet weten eigenlijk Haha!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:10

nickjuh schreef:
Als je dat gaat doen denk ik dat je toch een bepaald respect bij je paard afdwint.

Ik zie het meer als wederzijds respect opbouwen.
Het is onder andere een manier van communiceren.
Ik ben voorstander van veel free style oefeningen enzo, maar niet van alle.
Soms gaat het mijn nuchterheid te boven en wordt het mij (en dat is persoonlijk) iets te.

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 14:10

Oke..Haha toch alweer twee mensen die verschillend erover denken.Wel beide met respeckt erin..ben benieuwd naar de anderen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:47

ik heb het nu al een paar keer geprobeert met mijn arab... Verdrietig maar helaas ze is iets te dominant(ze valt me aan, steigert..wil niet voorwaarts)....mijn kwpnr reageert er heel goed op, je paard krijgt respect voor je en gaat je als leider zien Tong uitsteken op haar kan ik ook normaal rijden zonder protest...met m'n arab kan ik haast niks t is alleen maar protesteren, m'n moeder gaat binnekort weer met haar freestylen en als dat goed gaat pas weer rijden.