Wie rijdt er nog meer in het donker op straat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Wie rijdt er nog meer in het donker op straat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:01

Vroeger reed ik nooit in het donker op straat, totdat een medebokker mij liet zien dat dat best wel kan, als je je maar goed laat zien!

Wij hebben inmiddels een uitgebreide set reflectie materiaal. Op deze foto heb ik de helft van mijn spul uitgeleend aan de arab náást me. Normaal hangt alles op één paard Haha!

Afbeelding

We hebben ook een rood lampje in de staart hangen (in een vlechtje) en een wit/groen lampje op de borst of de neusriem.

Wat doen jullie allemaal aan en op als je 's avonds op straat rijdt??

GeneralFlynn

Re: Wie rijdt er nog meer in het donker op straat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:07

als ik net als jij zo verlicht zou zijn , zou ik meteen ook in het donker gaan rijden.!!lijkt mij wel leuk. dus mocht ik ooit eens tegen een niet zo dure 'verlichtings set' aan lopen,dan neem ik hem,en ga ik ook op pad na de avond klok. het ziet er gezellig uit trouwens,knus..,en volgens mij ben jij beter zichtbaar in het donker dan menig fietser...

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:08

Wowie, dat zie er echt stoer uit. Schrikt zo'n paard dan niet van zichzelf haha?

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:09

Ik rij met mijn verzorgpony ook in het donker buiten, maar dan wel verlicht Knipoog
Ik doe een hesje aan en heb een lamp aan mijn been aan iedere kant. Sindskort heeft de eigenaar een lampenband gemaakt die je om je lichaam of hals van de pony kan dragen. Maar die heb ik niet nodig gehad omdat ik de laatste tijd voornamelijk overdag reed of in de schemer terug kwam (met een deel van de refelectie Knipoog )
En mijn verzorgpony krijgt om iedere been een refelctor. Ik heb het idee dat we wel goed te zien zijn Lachen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:10

ik heb vroeger jaren buiten gereden en de hele winter in het donker,ik had links zo'n goede knipperlamp,en een grote gele,soort politiejas aan,speciaal gemaakt voor ruiters,deze was en waterdicht en lekker lang voor de kou,zitten ook van die bandjes binnen in de jas om aan je benen te doen zodat ie niet open wappert,en zit vol reflesctoren..

nu rij ik zo goed als niet meer buiten dus ligt hier een beetje te beschimmelen...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:12

Ik heb het niet als set gekocht, maar overal wat vandaag geplukt. Die armlampjes waren voor 1,50 bij de trekpleister een keer. Het borsttuig heeft een bokker voor me gemaakt. Stickers op mijn cap zijn van de HEMA. Hesjes zijn bij de action vandaan. Beenreflectie is gewoon voor hardlopers (bij sportzaak vandaan) en eigenlijk alleen de been reflectie bij mijn paardje op de foto is echt paardenspul.

Een hele hoop is te krijgen bij www.agradi.nl en bij de paardendrogist!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:13

Ik rijd helemaal eigenlijk nog niet op straat. Maar dit ziet er goed veilig uit zeg dan zou ik het ook nog wel durven. Paarden zien toch beter als wij gelukkig want ik ben best kippig in het donker.