Wel of niet laten keuren??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snowylover

Wel of niet laten keuren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:50

We gaan onze 6 jarige epony waarschijnlijk inruilen tegen een 3 jarig paard van 165. Nu is mijn vraag wel of niet laten keuren.
Zo ja waarom?

Bij onze andere pony's hebben we dit nooit gedaan.

Denise1984

Re: Wel of niet laten keuren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:57

ik zou hem wel laten keuren er kan altijd een gebrek zijn die je niet ziet. En waar je dan later last van krijgt.
Ook is het handig om je paard in de verzekering te krijgen of je moet de verzekering over kunnen nemen.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:54

Ik neem aan dat je je afvraagt of je de driejarig moet laten keuren? Ik zou het bij de aanschaf van een nieuw paardje altijd laten doen! Er wordt dan een buigproef gedaan, en overal wordt gewoon even goed naar gekeken door een dierenarts. Je weet dan zeker dat je paard niets mankeerd. Als je je paard in de verzekering wilt doen is een (klinische) keuring vaak (altijd?) verplicht.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:25

Ik zelf hecht geen waarde aan keuringen,maar als je je paard idd verzekert wilt hebben dan moet je hem klinisch keuren.Mij zegt het niks,ik heb daar paarden doorheen zien komen,dat je echt d8 my god,beest loopt gewoon totaal niet,en zo'n paard had dan later artrose weet je wel..