). Wat zal ik doen: toch weer een dun dekentje op, vooral voor 's nachts? Of toch maar af laten, omdat wisselen (dan weer af, dan weer op) ook niet goed is?Graag jullie advies
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Wat zal ik doen: toch weer een dun dekentje op, vooral voor 's nachts? Of toch maar af laten, omdat wisselen (dan weer af, dan weer op) ook niet goed is?
. Sjonniej schreef:Nee hoor. Tenzij de wind erin staat. Maar anders is het in de stal zelf ook gewoon heerlijk warm. Die blazen ze wel warm.
ellepel schreef:ik zou de eerste paar dagen wel een dunne opdoen.
kans dat ze dan verkouden raakt door de omwisseling van omgeveing ga je dan toch tegen.
na een paar dagen kun je die er dan wel af halen.
?
naadje24 schreef:hey brechtje!
laat ik het hier nou toevallig met mayo (drea) en gradus en de VA erover hebben gehad.
dreaatje is ook naar buiten gegaan en die was die week daarvoor zelfs nog ziek geweest..
de veearts..grardus....en meerdere stalgenoten zeiden niet doen..
nu staat ze alweer 3 daagjes buiten en het gaat harstikke goed![]()
ik zou het dus ook niet doen...teveel wisselen zorgt juist voor problemen en die stallen zijn goed afgeschermt tegen de ergste wind.![]()
nu maar hopen dat ik de "schuur" in mag
LIQUITA schreef:Heeej hallo!!!!
Dat is toevallig, ik ga ook (tijdelijk) naar een buitenstal (van Lioka). Ik heb het er natuurlijk ook met Grardus over gehad en mij adviseerde hij wel een (dunne) deken. Nu komt Liquita wel uit een stal die misschien iets warmer is dan jou oude stal, dus dat zou kunnen schelen.
Ik ben dus ook erg benieuwd wat de verdere reacties zijn.
Gaat jou paardje in de stal van Paco????Dan worden we eventjes buren!!!!
Kunnen we nog even verder kletsen (alsof we dat op stal niet doen, en m'n vriend maar vragen waarom ik steeds zo laat thuis ben
).monsera schreef:Hij staat al een week zonder deken zeg je dan zou ik geen deken meer op doen ik zou hem gewoon zo verhuizen.