Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en ten derde vind ik het rottig mesten
.
, ben ik overgegaan naar zaagsel. Cody schreef:Wij hebben ze ook op stro staan en halen iedere middag met rubber handschoenen de mestballen eruit.
Pinky is opzich best netjes maar die kleine drolletjes gaan er niet uit met de riek of wat dan ook, dus dat doe ik iedere dag met handschoenen 
Pinky_girl"]
[quote="Cody schreef:Wij hebben ze ook op stro staan en halen iedere middag met rubber handschoenen de mestballen eruit.
Pinky is opzich best netjes maar die kleine drolletjes gaan er niet uit met de riek of wat dan ook, dus dat doe ik iedere dag met handschoenen 
. Elke dag ging er zo'n halve grote plak bij. Soms iets meer of minder. (stal 3-3,5) En mijn pony is een echte natte viespeuk! Onder buitenritten moest hij soms wel 3 keer plassen...
. Ik kan het me niet voorstellen dat mijn paarden in een box moeten, die nog nat is of natte plekken en drollen er in heeft.
. In mijn vorige stal stonden de paarden op zgn matrassen. Daar werden de drollen eruit gehaald en nieuw zaagsel er overheen. De nattigheid moet dan, als het goed is
, door dat systeem weglopen. Niet dus
! , gevolg: rotstraal
! Sinds ik alles zelf doe en mijn paarden iedere dag!! een droge, schone box hebben, heb ik dat probleem nooit meer gehad
!