Vorig jaar zomer kwam er bij ons een zwart handelspaard binnen, ik gok d'r rond de 1.60-1.65, niet erg groot dus. (ik zeg erbij dat ik slecht kan gokken:S). Ik heb deze merrie een paar week gereden totdat ze les klaar was, en ze heeft toen een paar week in de lessen meegedraait. Ik was nogal verknocht aan dit paardje, maar helaas was ze niet de simpelste en werd via een bevriende handelaar verkocht. Ik heb haar sindsdien niet meer gezien en weet ook niet waar ze staat. Ze is erg aanhankelijk en lief. Ze heeft een lange witte onderbroken bres die eindigt in een sneb op haar neus. Ze heeft ook een paar (echt 3 ofzo) witte haren op haar linkerkaak. Volgens de voorgaande eigenaar kon ze ook voor de kar lopen, maar dat hebben wij nooit geprobeerd. Ze heeft voordat ze bij ons kwam zeker 1.5 jaar in het land gelopen.
Heeft iemand iets gehoord of gezien van deze zwarte schoonheid? Ik heb haar de naam Paradiso meegegeven, maar ik weet niet of ze die naam gehouden heeft of hoe ze op papier heet (Als ze al papieren had). Ik zou echt heel graag weer wat van haar horen, dus als iemand wat weet, stuur alsjeblieft een mailtje naar: annekevanabbema@hotmail.com.
Liefs, Anneke
Nog een paar foto's: