weet je zeker dat je alle 40 kids in 1 tent wilt?! Gaat bijzonder onrustig worden daar in die tent dan hoor, en mn als je leeftijden hebt die ver uit elkaar liggen dan hebben ze vaak een flink talent om elkaar wakker te houden.
Ik zit me rot te denken hoe nou die toko heette waar wij altijd tenten huurden, maar ik kan er niet op komen
Het waren iig rechthoekige tenten (voor 10 zeer ruime slaapplaatsen) die je heel makkelijk aan elkaar kon koppelen aan de korte zijdes.
Ik breek mijn hersens nog even verder over hoe het heette...
Wbt activiteiten:
-suvivalspeurtocht
-zelf brood bakken (hint; deeg kun je voordelig kopen bij de bakker; is dan al gerezen en al, neem een berg stokken en laat de kinderen het deeg erom doen, graaf sleuven in de grond; bbqkolen erin, kippengaas erop en
(en duurt wel een poos voordat het klaar is!)
-bonte middag
-afhankelijk van de leeftijden zelf proefjes laten schrijven in verschillende groepjes en die dan laten rijden door de anderen
-als je oud hindernismateriaal hebt kun je ze zelf laten schilderen (en die gebruiken bij de uitvoering die ze vast mogen geven op de laatste dag)
tipje; sommige activiteiten vallen of staan met de naam die je ze geeft. Als je een speurtocht een speurtocht noemt is het saai, als je het een hike noemt is het stoer.