vliegendeken, welke is de sterkste?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

favo

vliegendeken, welke is de sterkste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 09:15

Met het vliegenseizoen weer voor de deur, ben ik op zoek naar een sterke vliegendeken voor in de wei. Ik heb al verschillende merken gezien, maar ik vraag me af, wat is een goede keus.
Hij moet sterk zijn en vooral niet te warm zitten. Of kan ik dan beter voor een boett deken kiezen, maar die lijkt me erg warm, vooral omdat daar alleen donkere kleuren van zijn.
Graag jullie ervaringen.

PintoNatal

Re: vliegendeken, welke is de sterkste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 09:57

Ik heb een keer voor Bucas gekozen, enik blijf daar voor altijd bij, die dekens (winterdeken en vliegendeken) zijn nog nooit kapot gegaan bij mij, en al de rest van de dekens zijn allemaal verscheurd, en die zijn altijd heel gebleven, dus als ik in jou schoenen stond koos ik voro Bucas

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:20

Ik heb ook een Bucas. Ben er erg tevreden over. lijtvast, niet warm (reflecteert zon als het goed is) en van een soepel materiaal. Veel vliegendekens zijn zo ongelooflijk stug! Bucas niet...

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:38

nou ik sluit me hier bij aan, heb ook de bucas vliegendeken, waar ik zeer tevreden over ben.
Had er eerst 1 van S&K maar dat vond ik een onding.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 10:44

Ik ga denk ik dit jaar ook een keer voor Bucas ofzo, maar dan een winterdeken. Ik heb nu een winterdeken van S&K maar dat ding is dus na 1 winter al helemaal naar de haaien.

favo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:23

PriscaZ schreef:
Ik heb ook een Bucas. Ben er erg tevreden over. lijtvast, niet warm (reflecteert zon als het goed is) en van een soepel materiaal. Veel vliegendekens zijn zo ongelooflijk stug! Bucas niet...

Welke Bucas heb je? Er zijn twee soorten.
Hebben ze wel genoeg schoudervrijheid die dekens, er zit helemaal geen loopsplit in bij de schouders.

favo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 18:21

De Bucas vliegendeken is binnen, hij ziet er sterk uit. Ik hoop dat het nog lang duurt, voordat hij op moet.