Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je pony zal toch een keer weg moeten als ik het zo hoor.
Ik zou nooit mijn pony verkopen!! Ik heb nu zelf een E pony / klein paard en hij is nog hele jong. Hem zou ik nooit weg kunnen doen. Al zou ik mezelf iets te groot vinden. Het gaat er gewoon om dat hij je gewicht kan drahgen. En wats the matter als je er nog nooit reacties op heb gehad. Ik bedoel je hebt toch een goeie band met je paardje en hij heeft alles voor je gedaan waarom zou je hem wegdoen?? kijk ik bedoel ik snap jou ook wle maar zelf zou ik mijn vriendje nooit bij mij weghalen want we horen bij elkaar !!!!!!!!!!!!!!! 

)
Je kunt opzich nog even doorrijden bij de pony's genieten van je ponytijd. Of het echte serieuze paardwerk gaan doen. Ik ga zelf waarschijnlijk binnenkort overstappen, maar soms twijfel ik wel weer. 
veel geluk en plezier ermee, en laat je on s foto's zien
xx
umpie schreef:tsjaah dan kom ik aan hoorIk zou nooit mijn pony verkopen!! Ik heb nu zelf een E pony / klein paard en hij is nog hele jong. Hem zou ik nooit weg kunnen doen. Al zou ik mezelf iets te groot vinden. Het gaat er gewoon om dat hij je gewicht kan drahgen. En wats the matter als je er nog nooit reacties op heb gehad. Ik bedoel je hebt toch een goeie band met je paardje en hij heeft alles voor je gedaan waarom zou je hem wegdoen?? kijk ik bedoel ik snap jou ook wle maar zelf zou ik mijn vriendje nooit bij mij weghalen want we horen bij elkaar !!!!!!!!!!!!!!!