wintec pro(+equisuede laagje) schoonmaken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ugene2001

wintec pro(+equisuede laagje) schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:44

Hallo,

Ik vroeg me af hoe jullie dit zadel schoonmaken, ik heb vandaag nl het zadel aan laten meten en ik kan hem dan maandag op halen maar vroeg me af hoe jullie het schoonmaken.
Ik hoor wel van wintecs dat ze het met een sopje doen, maar deze is met een equi-suede laagje dus weet ik niet of het daarmee ook kan.
Ik vraag het ook als ik het zadel ophaal nog even maar ben benieuwd hoe jullie het doen...

Groetjes Vera

Wendy15

Re: wintec pro(+equisuede laagje) schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:07

Gewoon met water schoonmaken en NIET in de zon laten drogen, want dan word het grijs. Verder zou ik het ook niet weten...

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:12

Ik heb mijn wintec nu 1.5 jaar en het enigste wat ik doe is af en toe de stofzuiger eroverheen halen.
Het zadel ziet er echt nog hartstikke goed uit.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:33

Ik heb speciaal kunststof zadel schoonmaak spul. Gehaald bij een grote ruitersportzaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:05

Gewoon niet schoonmaken, wordt je zadel heel erg lelijk van. Enige wat je kan doen is onder het zweetblad even stofzuigen, de haren weg. Mocht er eens wat modder op gekomen zijn, dan kan je dat met een vochtige doek erafwrijven. Niet met een sopje aan de gang gaan, wordt ie echt heel lelijk van na een paar jaar Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:59

Zitten er echt vieze vlekken op (door een val waardoor je zelf modderig bent ofzo) dan zou je een beetje groene zeep kunnen gebruiken. Verder idd niet te veel aan poetsen. Een sloffe lap is meestal meer als voldoende!

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:41

gewoon met water, en als ie heel smeirig is maak ik het schoon met spul wat ik bij de ruitersportzaak gekocht heb. speciaal voor kunsstof zadels...