oranje bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fancylover

oranje bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 18:42

Hay Doei!

ik ben op zoek naar oranje bandages!
nu ben ik die van harry horse tegen gekomen maar ik vroeg me af of die echt oranje zijn (op het plaatje lijken ze meer oranje-bruin)
het gaat om deze bandages: Afbeelding

of weten jullie ergens waar ik (knal) oranje bandages vandaan kan halen?

Alvast heel erg bedankt Ja

Groetjes Ellen

fancylover

Re: oranje bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 18:50

Afbeelding
deze bandages kwam ik ook nog tegen, de laatste van het rijtje. Er staat bij dat dat de kleur kreeft is, ik vroeg me af of dat oranje is?
misschien dat iemand ze zelf heeft of wel eens heeft gezien?

corland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:02

ik heb die bandages van HH ook, die op het plaatje, ze zijn niet knal, maar pcies zoals op dat plaatje, staat errug leuk!! vind t een erg mooie kleur, heb ook t shabrak!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:11

Ik heb knal-oranje bandages van Imperial Riding. Ik heb ze gehaald bij Boer en Peerd uit Diever, waar ik toen toevallig was. Maar het lijkt me dat je bij de ruitersportzaak bij je in de buurt ze ook wel kunt krijgen. Tenminste, het lijkt me dat een beetje ruitersportzaak wel IR verkoopt. Even een kwestie van vragen.

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:12

porscherider schreef:
Ik heb knal-oranje bandages van Imperial Riding. Ik heb ze gehaald bij Boer en Peerd uit Diever, waar ik toen toevallig was. Maar het lijkt me dat je bij de ruitersportzaak bij je in de buurt ze ook wel kunt krijgen. Tenminste, het lijkt me dat een beetje ruitersportzaak wel IR verkoopt. Even een kwestie van vragen.

neej bij ooteman hebben ze ze niet (teminste nog nooit gezien) heeft die winkel een site? zodat ik ze via internet kan bestellen?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:27

fancylover schreef:
porscherider schreef:

neej bij ooteman hebben ze ze niet (teminste nog nooit gezien) heeft die winkel een site? zodat ik ze via internet kan bestellen?

Heb je al eens bij Ooteman gevraagd dan? Volgens mij kunnen ze er wel aan komen hoor. De site van Boer en peerd is www.boerenpeerd.nl maar volgens mij hebben ze geen internetshop. Maar ja, nooit geschoten is altijd mis, je kunt het altijd proberen. Knipoog

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:29

nee ik heb het nog niet bij ooteman gevraagd! maar dat kan ik altijd nog doen als ik niets anders kan vinden Lachen

nog meer mensen die oranje bandages hebben?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:34

Beide zijn niet echt oranjem dat kreeft is meer rose rood.

Ik heb oranja bandages van Eskadron! Fleece en3 meter, erg fijn en erg mooi oranje

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 19:36

stalleke schreef:
Beide zijn niet echt oranjem dat kreeft is meer rose rood.

Ik heb oranja bandages van Eskadron! Fleece en3 meter, erg fijn en erg mooi oranje

ja daar was ik al bang voor dat die kreeft niet echt oranje is..

waar heb je je bandages gekocht? en heeft die winkel ook een internet site? en weet je toevallig noe hoe duur ze waren? (het is niet te bedoeling dat ik hele dure ga kopen omdat ik niet van plan ben ze vaak te gebruiken)

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:37

geloof iets van 20 euro, heb ze bij emmers in belgie gekocht maar je hebt ze overal wel

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:46

Ik heb ook oranje bandages:

Afbeelding

Ik heb ze zelf gemaakt. Voor 6 euro fleece op de markt gehaald, en omdat het breed is is het genoeg voor twee paar (dus 8 bandages). In repen geknipt, klittenband gekocht voor 50 cent op de markt, andere bandages als voorbeeld, onder de naaimachine, in een kwartiertje heb je hele goedkope, mooie bandages Lachen

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:13

dat heb je heel mooi gemaakt Tamaraatje! Ja me moeder wou ze eigenlijk al zelf maken alleen we konden het fleece niet vinden (niet in de kleur die ik wou) maar we gaan maandag nog even op de markt kijken Ja
maar ik dacht ik kan altijd kijken hoe duur ze gewoon in de winkel zijn Lachen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:16

tamaraatjuh schreef:
Ik heb ook oranje bandages:

Ik heb ze zelf gemaakt. Voor 6 euro fleece op de markt gehaald, en omdat het breed is is het genoeg voor twee paar (dus 8 bandages). In repen geknipt, klittenband gekocht voor 50 cent op de markt, andere bandages als voorbeeld, onder de naaimachine, in een kwartiertje heb je hele goedkope, mooie bandages Lachen

Twee paar is meestal 2x2=4..... Bloos Knipoog