Pikeur Diana (hoe vallen ze)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QueJira

Pikeur Diana (hoe vallen ze)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 17:20

Wat raden jullie mij aan ivm met pasvorm:bestellen via internet of naar winkel gaan?

Weet weet hoe deze jasjes vallen en of ze elastisch zijn?

Ik heb maat 36,maar best brede schouders,dus zit te twijfelen over welke maat ik nodig zal hebben...

En wanneer moet je een lengtemaat nemen,gaat dat op vanaf een bepaalde lichaamslengte(bijv boven 1,75 ofzo...)

Dank jullie Knipoog

Exit13

Re: Pikeur Diana (hoe vallen ze)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:24

Ze vallen vrij klein. Ik heb normaal maat 34 en nu 76, dat is 38 lengtemaat. Ik ben ong. 1.72. Als ik jou was zou ik toch even naar de winkel aan.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:30

Ik zou ook even naar de winkel gaan. Dan kun je ook andere modellen passen.

Ik heb zelf een extra lange Pikeur Diana en of ie klein of groot valt weet ik niet, maar hij zit wel lekker Haha!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:33

Ik heb ook een Pikeur Diana, de wasbare versie. Ik heb een lengtemaat 38 dus maat 76. Deze zit als gegoten maar ik had achteraf beter toch een 80 kunnen nemen, die zat net iets lekkerder, aangezien ik ook spring. Maar ja, tot nu toe kan ik me er prima mee redden.
Edit: Ik ben rond de 1.78 en vrij smal.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:39

ik heb volgens mij de 80 lengtemaat. Ik ben zelf 1.81m en lange armen en bovenlijf. Maar dit jasje zit me supernetjes en ik moet zeggen dat ik hem echt helemaal geweldig vind Haha!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:43

Ik zou absoluut naar een winkel gaan. Ik wilde eerst ook een jasje via internet bestellen en ben blij dat ik dat niet gedaan heb, want ik had absoluut de verkeerde maat gehad. Ik heb normaal maat 38. Bij de ruitersport zaak hadden ze de "gewone" diana niet op voorraad, wel die met elastisch rugdeel. Maar zeker weten, ze vielen precies hetzelfde zeiden ze. Dus jasje maat 38 besteld, maar die paste dus niet. Ik heb nu een maatje 40 terwijl ik normaal 36/38 heb.