sorry als dit een stomme vraag is
maar wanneer moet je eigenlijk onderlappen gebruiken bij bandages?Ik heb een set van 4 m en een set van 3 m.
xxx ikke
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar wanneer moet je eigenlijk onderlappen gebruiken bij bandages?

chipieke schreef:
Mij waren ze namelijk aan het wijsmaken dat bij die van 4m het echt niet nodig is

Ik let er dan ook op dat ik alleen katoenen of fleecebandages koop, en netjes gelijkmatig bandageer, niet door plassen rijd (krimpen) e.d.
Tinkelbel schreef:Wie dan? Niet bepaalt snugger
De lengte van de bandages heeft er idd niets mee te maken, het materiaal wel.
Heeft op de moment zelf een merrie van bijna 5 en zij rijdt dikwijls met bandages dus ik dacht dat zij het wel zou weten
Ik ben dus duidelijk niet bekend met dat bandagegedoe (a) Heb er nog nooit mee gereden maar heb toch al een set gekocht en een set gekregen dus ja anders ligt het maar nix te doen in mijn kast 

parouscha schreef:Ik gebruik bij Fleece helemaal geen onderlappen en bij elastische bandages wel onderlappen
vonneke schreef:Als je bandageerd met fleece en daar lappen onder doet krijgt ie dan geen enorme gipse poten?
Ik heb katoenen, elastische en fleece, alleen bij elastisch doe ik er lappen onder verder niet.