Ik heb hier al ooit een topic over gestart, maar aangezien de zoekfunctie niet optimaal werkt, is er niets meer terug te vinden.
Ik loop met het plan zelf hindernis(staanders) te maken. Nu heb ik wel 4 balken, ongeverfd, maar ben aangewezen op het gebruik van kratjes. Dit vind ik erg onhandig, en wil graag staanders maken. Ik had al bedacht vierkante palen te kopen, zelf gaten in te maken, en dan lepels kopen. Maar waarop zet ik de staanders vast? Autobanden heb ik niet (denk niet dat m'n vader blij is als ik ze van de auto haal

En is het reëel om zelf staanders te willen maken? Of valt dit erg tegen/of wordt dit erg duur? Ik hoef in principe maar twee staanders te hebben, misschien 4 als het lukt en niet te duur is.
Ook zit ik er over te denken mijn balken te gaan verven, dan zijn ze duidelijker te zien voor mijn paard. Moet je hier speciale verf voor gebruiken, en waar is goedkoop verf te halen? Zit er nl. niet op te wachten dat alles heel duur wordt, dan had ik beter geverfde balken kunnen kopen

Iemand nog tips om de hindernissen mooier/handiger/goedkoper/spannender te maken?
Wie heeft er ook zelf hindernissen gemaakt, heb je er foto's van en hoe heb je het gemaakt?