overschrijven naar nieuwe eigenaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lauwtje_

overschrijven naar nieuwe eigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 13:58

na het topic van of je, je paard nu 1 keer per half jaar moet enten keek ik even in het paspoort van m´n paard. Daar staat het adres in van de vorige eigenaar.
Toen ik m´n paard net kocht heb ik een brief gestuurd naar de NHS *neej niet de KNHS..* dat is namelijk de bevoegde instantie die erin staat.
Ik heb hier nooit iets op terug gekregen.

Kan het zijn dat m´n paard nog steeds op de naam staat van de vorige eigenaar?
Wat kan ik het beste doen? Nog een brief sturen of maandag even bellen?
Het is al bijna 3 jaar geleden, heb er verder nooit bij stil gestaan maar ik wil eigenlijk toch wel gaan beginnen met wedstrijden dus dan moet het natuurlijk allemaal wel goed geregeld zijn.

sabje19

Re: overschrijven naar nieuwe eigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:14

Ik heb toen ik mijn paard op m'n naam wilde laten zetten alle papieren op moeten sturen, dus het paspoort en stamboekpapier.
Nu staat mijn naam in het paspoort als eigenaresse en ik heb een nieuw stamboekpapier gehad waar ook mijn naam op staat op de achterkant.

Dus je zult toch even het moet bellen om te kijken of het inderdaad gelukt is.

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:46

Ik heb dit laatst ook gedaan (terwijl Jolly al ruim een jaar van mij was, ahum Bloos ). Ik moest toen het paspoort opsturen samen met een kopie van mijn identiteitsbewijs, en een briefje met al mijn gegevens (adres enzo) erop. Na twee weken krijg je het paspoort weer terug.
Ik denk dat jij nog niet als de eigenaar geregistreerd staat, omdat je je nog niet hebt geidentificeerd.

Ik heb het paspoort trouwens wel aangetekend verstuurd, vond ik toch wat veiliger.

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 10:37

hmm wel raar dan dat ze nooit iets hebben terug gestuurd op m´n brief maar goed. Ik ga morgen maar even bellen. Bedankt voor jullie reacties!