Ik heb een vraagje en ik denk dat iemand hier me wel kan helpen. Ik ben van plan om een tinker te gaan kopen en nou heb ik een leuke tinker gezien bij tinkerstal oirsbeek. Ik heb al een aantal goeie reacties hier gelezen over die stal, maar ik ken ook iemand die hele slechte ervaringen had. Zijn hier nog meer mensen die slechte ervaringen hebben gehad bij het kopen van een tinker bij deze stal? Goede reactie's zijn ook welkom
. Reageer a.u.b. snel, want ik heb maar een weekje bedenktijd, anders zou hij wel eens weg kunnen zijn. Alvast bedankt he, ik zie uit naar jullie reactie's. 
. En ik zal jullie advies opvolgen en m goed knuffelen ;p. En al die goede reacties wegen toch zeker op tegen die ene slechte ervaring. Nu alleen mijn vader nog overhalen :p, t aloude probleem geloof ik zo. Oei t is al 1 uur, ik denk dat ik maar s ga dromen over mijn mischien toekomstige paardje. Welterusten iedereen.
)
Gelijk heb je, maar vind het in dit geval lichtelijk overdreven.... (en dan bedoel ik dat 'lichtelijk' serieus en niet sarcastisch).