Weet iemand het ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
shadow0 schreef:We hebben 300 km noordzeestrand, het is heel waarschijnlijk dat daar stukjes zijn die niet vol liggen.
En zelfs bij Scheveningen is de drukte al voorbij zodra je voorbij de pier loopt.
Niet dat ik wel weet wat de regels zijn, maar het kan best.
Sjonniej schreef:shadow0 schreef:We hebben 300 km noordzeestrand, het is heel waarschijnlijk dat daar stukjes zijn die niet vol liggen.
En zelfs bij Scheveningen is de drukte al voorbij zodra je voorbij de pier loopt.
Niet dat ik wel weet wat de regels zijn, maar het kan best.
Jij wilt niet over het strand rijden met je paard als daar mensen op een handdoek liggen met parasols en als er kinderen over en weer rennen. Ook als er 'weinig' mensen liggen is het levensgevaarlijk. Kleine kinderen zijn onberekenbaar, net zoals paarden. Dus als je ongelukken wilt moet je met mooi weer overdag op het strand gaan rijden.
Kwestie van een beetje wederzijds begrip, ik zie daar het gevaar niet van in.
Torfi schreef:Noordwijkerhout mag je het hele jaar op.. met je paard!.. Er zijn daar geen strandtenten oid in de buurt.. alleen water en duin. Je kan makkelijk parkeren in Noordwijk zelf en dan via een pad door de duinen het strand op.. ideaal.