Banjer is halfbloed-draver, en ze is 1.54.... ik had voor haar een martingaal maat Full, met gaatjes erbij geprikt.... (nadruk op HAD, want ik rijd zonder enige vorm van hulpteugels)
Ik heb de martingaal alleen met buitenrijden nodig omdat ze soms nogal enthousiast kan zijn en dan haar hoofd omhoog doet.In de bak kan ze geen kant op maar buiten vindt ik het wel prettig.
Ik heb hier nog een thiedemann liggen van ImperialRiding, en ik heb daar dus de ervaring mee dat ze erg groot vallen. Mocht je tijfelen zou ik absoluut voor de cob gaan, je kan altijd nog gaatjes bijprikken om hem korter of langer te maken.
Ik heb een paard van 1.62 en heb daar zo'n dure van Br (Jos Lansink ) voor gekregen. Een maat Full. Mijn paard klan er echt 3x in. Voor hem heb ook een ponymaat nodig.
Terwijl ik een martingaal van divoza had zo'n goedkope en daar een maat full van had die wel goed paste.
voor mijn hafje heb ik ook een full (had ik nog van een ander paard liggen). Maar heb daar erg veel gaatjes bij moeten maken, die had ze eigenlijk beter in cob kunnen hebben. heb hem bij de welkoop gehaald, dus zal dan vast ook wel een imperialriding zijn.
PaanLover
Geplaatst: 18-03-13 22:07
Heei
Ik heb een vraagje ,, want ik wil martingaal bestellen voor mijn draver. ze is tussen de 1,50 en 1,60 maar ik weet niet welke maat en als ik iets wil bestellen staat er maat P/C of F.