De beste stalschoen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dordtmeissie

De beste stalschoen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 13:37

Ik zoek een goeie paar stalschoenen.dus de vraag is welke stalschoenen vinden jullie het beste?? Merk?? en waar te koop liefst via internet??

Ik moet er heel dedag namelijk op lopen dus zoek echt goeie schoenen waarvan je voeten dus niet zo'n zeer gaan doen.

heb nu die van mountain horse met bont voering..maar mijn voeten gaan er ontzettend zeer door doen..dus nu ben ik op zoek naar andere..

wie geeft me advies???

Lenneke_

Re: De beste stalschoen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:52

Ik heb hele lekkere schoenen van premiere. Waren hele goedkope, maar ze zitten heerlijk. Met bondvoeringen en zo'n waterdichte onderkant.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:55

Mountain horse, die zitten net als de laarsen super prettig, daarbij zijn de schoenen ook nog eens waterdicht en dat is ook wel erg prettig

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:03

ik heb blackstones, vind ik zelf geweldig. als ze eenmaal ingelopen zijn zitten ze heerlijk. en gaan lang mee. Zijn ook bij Divoza te koop.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:07

Anouar15 schreef:
Ik heb hele lekkere schoenen van premiere. Waren hele goedkope, maar ze zitten heerlijk. Met bondvoeringen en zo'n waterdichte onderkant.

deze had ik ook. lopen idd erg fijn! en zijn mooi waterdicht!

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:21

Ik heb de Mountain Horse Sport Paddock 2000, die is van leer en er zit een verwijderbare inlegzool met shockabsorberende kussentje in, dat loopt erg lekker!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:16

ik heb ze van global ofzow en die zijn echt vreselijk knudde!! die iig niet kopen!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:50

Ik zweer echt bij mijn Ariat schoenen, die bevallen echt heel erg goed en zijn ook prettig om mee te rijden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:55

ik heb jodphurs schoenen van Harry;s Horse, die zijn heel fijn maar je moet er wel de goede sokken in aanhebben( paardensokken, dan gaat t goed!). Ik heb stalschoenen van Aigle, waterdicht tot bovenop je voet en met bont gevoerd, die zijn ook heel fijn!!

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:00

Ik heb jaren van die dure merkschoenen gekocht bij Divoza maar die waren bij mij altijd binnen enkele maanden stuk. Liep er idd wel erg lekker op! Ik heb nu al een paar jaar van die Mountain Peak schoenen bij de Scapino vandaan. Die lopen super en ik doe er bijna 3/4 jaar mee!! En ze kosten "maar" 70 euro. Ik ken ook meer mensen die ze hebben en die zijn er ook heel tevreden over. Mijn ariats lopen ook lekker maar vind het zonde om die de hele dag op stal aan te hebben.

Auke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:05

Maaikelove (kan je ze PB-en) hier op bokt heeft supergoede stalschoenen, maar ik weet niet van welke merk ze zijn, ze waren gloof ik 80 euro en ze is er supertevreden mee...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:09

ik heb een aantal schoenen geprobeerd,vooral de mountain horse,maar iedere keer na 3 maanden waren ze doormidden.

nu loop ik op kisten,en zelfs deze slijten vreselijk hard,maar zijn wel de sterkste tot nog toe.

makkelijk en waterdicht!!dus na deze komen er weer kisten.

Dordtmeissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 20:44

nou dat wordt nog moeilijk kiezen..:S ik heb ze dus van mountainhorse met die bont voering..maar daar krijg je echt zere voeten van en zijn nu al helemaal kapot na half jaartje..koste wel 70 euro..ik wil echt goeie schoenen hebben die waterdicht zijn zoiezo en waar je geen zere voete in krijgt..ik loop namelijk er echt heelde dag op. (stalwerk) hoeft er ook niet persee mee kunnen rijden..dus ik zou zoiezo op divoza.com kunnen kijken..weten jullie nog meer sites???

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:54

Ik heb ook altijd Blackstones gehad en die bevallen goed. Maar heb nu Python die hebben namelijke een stalen neus en dat hebben Blackstones niet. Maar beiden schoenen die goed bevallen. Voor prijzen moet je kijken op de site van Divoza, want dat is al te lang geleden...

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:56

Ik heb Redbacks, van de Agradi. 100 euro, maar dan heb je wel luchtgeveerde schoenen.

Heerlijke schoenen, je voelt je voeten er niet in!

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:57

dieneke schreef:
Maaikelove (kan je ze PB-en) hier op bokt heeft supergoede stalschoenen, maar ik weet niet van welke merk ze zijn, ze waren gloof ik 80 euro en ze is er supertevreden mee...

Jaaaa.. dat zijn stalschoenen van Gri-sport!
Ze zitten super lekker, heb nooit koude voeten(in de winter). Gekocht bij De Kroo in Nieuw en St.Joosland voor 80 euro.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:59

Ik heb Ariat Cascade, en rij er ook mee. Is even een rib uit je lijf bij de aanschaf, maar ik loop inmiddels al 2 jaar op die van mij, en ze blijven mooi. Het enige wat in de loop der jaren stuk is gegaan zijn de veters.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:32

ik heb ook die van ariat.. Maar dan met een rits. zijn erg fijne schoenen.. en ook ermee rijden is geen probleem.. Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:35

ik heb ook gisteren schoenen van Ariat (endurance) gekocht, ze zitten echt lekker!! vandaag het rijden maar eens uitproberen.. ze waren niet bepaald goedkoop helaas

Dordtmeissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:41

nou het worden of kisten..of een paar schoenen van divoza..maar weet nog niet precies welke..

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:54

Ik heb van horka! Kan er ook meerijden en lekker warm! Loop er al 2 jaar op ofzo, ze zijn nu wel een beetje scheef van de onderkant! Gesleten Tong uitsteken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:02

Ik heb de Mountain Horse stable grooms.
Hele fijne schoenen, waterdicht en met een stalen zool, zodat je geen doorboorde voeten hebt als je eens in wat scherps stapt.
Je kan er ook prima mee rijden.
Enige nadeel is dat ze meer geschikt zijn voor de koudere jaargetijden dan voor de zomer, want ze zijn warm gevoerd.

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:05

ik heb ook stalschoenen van ariat, zitten echt supper, heb er ook minder last van mn rug bij met stalen omgooien/mesten

lvanbattum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:23

Ik heb gewone bergschoenen van de scapino. Zitten lekker geven steun aan de enkels, je kan er eventueel mee rijden. De zolen blijven heel, de amoniak vreet er niet doorheen. Ik heb stage gelopen op een stoeterij en dan liep je de hele dag rond, werd op dure stalschoenen doodmoe maar op mijn halfhoge bergschoenen niet. Heb 4 jaar met dat paar gedaan!!! Haha!

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:12

Heb onlangs mijn tweede paar Ariats aangeschaft! Voor mij geen andere schoenen meer! Je kan er kilometers op lopen zonder dat je pijnlijke voeten krijgt.
Ik heb wel die met gelvulling. Je hebt ook de goedkopere versie, maar die lopen minder lekker!!
Ook heb ik nu met rits genomen. Had eerst de veter-versie, maar die veters gaan snel stuk.
Bovendien rijd ik altijd met rijlaarzen, dus het is makkelijker wisselen. Anders heb je altijd dat geklooi met veters vastdoen...