Ik kreeg gisteravond een berichtje (nouja deze nacht eigelijk) gelukkig maar vanmorgen gelezen. Het kwam van het meisje die mn vroegere pony heeft gekocht. ze hebben hem nu ongeveer een jaar en half en eigelijk hebben ze er nooit echt mee overweg gekund. nu had ik zeg maar een goeie week geleden gevraagd dat wann ze ooit beslissen hem te verkopen (om welke reden dan ook) ze het mij willen laten weten. Nu het meisje die hem rijdt is 12 en kan er dus nog gerust 4 jaar mee door dus ik had wel nog eventjes de tijd. Nu gisteravond komt dus hèt berichtje. Ze gaan hem verkopen omdat dat meisje bang geworden is om er nog mee te springen. Probleem is nu ik studeer nog (toch nog een paar jaar) maar heb hem altijd teruggewild en eigelijk ook niet weggewild (ik hem hem voor iemand ingereden dus hij was ook niet echt van mij vroeger). Dus supermoeilijke beslissing. ik heb nu dus eerste keus (verder weet niemand het nog). Ik heb die pony altijd geweldig gevonden en ik reed er helemaal niet slecht mee, + ik ken hem al zolang en heb er eigelijk wel een speciale band mee zeg maar. Hij is nu 6 dit jaar en dus een ideale leeftijd, in alle opzichten voldoet hij aan hetgene dat ik momenteel van een paard verwacht. Ik wil ook niet weer het risico lopen dat hij weer bij mensen terecht komt die hem niet aankunnen ofzo (hij is nu eenmaal niet gemakkelijk, zeker niet voor kindjes) en de kans dat hij nog meer verpest wordt zit er dus dik in. Vanavond nog eens thuis erover praten, want het komt eigelijk nogal plots en ik moet dus nog een stal enzo vinden (alhoewel dat niet echt een probleem is). Hoop dat het iets wordt natuurlijk en mss morgen toch even langsgaan bij die mensen.