Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saskia9 schreef:DOEN !!
gewoon vragen !
je hart ligt bij haar..
dus gewoon bellen hoor !
miekie schreef:zou ik wel kunnen zeggen dat ik van die vrouw van stal heb gehoord, dat het nie zo heel geweldig ging zeg maar? maar dan in andere bewoordingen?
Niet doen !
en na haar lijst met klachten aanbiedt om hem dan e-ven-tueel weer terug te kopen

Citaat:je kan bv zeggen,liukt het allemaal met rijden,ze kon nog wel eens eigenwijs zijn,dan hoor je vanzelf wel of het daar ook zo is..

miekie schreef:Ik denk zelf eigenlijk dat dr opa Zor gewoon n beetje heeft opgedrongen en dat het meisje dr zelf gewoon wel blij mee is, maar niet veel blijer dan wanneer ze een ander groot kado zou hebben gekregen zeg maar.
Verder heb ik voor ik haar verkocht eerst geprobeerd om iemand te vinden die wilde helpen, door bijrijden/leasen, maar hier in zeeuws-vlaanderen lopen zoveel paarden waarvoor mensen iemand als gratis bijrijder zoeken, dat iemand wel gek zou zijn om te betalen voor een paardje..
Ik ga eind vd middag bellen.. allemaal duimen alsjeblieft!!
ik zoek wel een bijrijdpaardje maar hier is er niet zo bijzonder veel te vinden. Ik kijk rustig verder