Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Citaat:De een met de brokken die liep net voor de pony(zodat de pony, NET niet bij de brokken kon) tja en die pony loopt je dan gelijk achterna de trailer op, maar of hij het doet weet ik niet.
esmir schreef:al dat zoetsappige gedoe lijkt me niet nodig, blijf zelf vastberaden. als hij echt niet wil gewoon met een longe erachter, dat extra duwtje hebben ze vaak nodig, daarna is het meestal wel goed.
_Roosje_ schreef:
hhhmm, of je hebt het probleem dat je paard de volgende keer helemaal niet de trailer in wil! Probeer eerst het bovenstaande en wil het dan echt niet lukken, dan kan je altijd naar iets anders grijpen. Maar zo hoort het natuurlijk niet!
allegro schreef:Ik zou de eerste keer als je de mogelijk hebt een ervaren vriendje van je paard meenemen. En zorg voor een hele goeie rustige chauffeur die gewend is om met paarden te rijden.....
Succes ermee!
Dat wil dus ook niet zeggen dat ze niet weten wie de baas is, ze krijgen zo juist zelfvertrouwen, en dan praat ik over een paard die er voor de eerste keer op moet.
voordat je begint te kaken. hier laat ik het bij
) Als hij in de bak netjes meeloopt eens op het erf lopen langs de trailer. (Daar ben ik weer een paar weken zoet mee
) iig alvast bedankt voor de tips!