Ruiterpaspoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Ruiterpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 17:42

Dit schijnt min of meer verplicht te worden, maar wat doet het? Welk voordeel heeft het? Heeft er iemand meer informatie dan de reclametekst van FNRS (die ook nog eens vreselijk kinderachtig is)?
Wat voegt de verzekering toe?
Is er een mogelijk om versneld door de eerste proeven heen te lopen, voor de mensen die al tijden rijden maar niet in aanraking zijn gekomen met de F-proeven?
Wat als je niet bij een vaste manege rijdt maar op veel verschillende?
(En ik wil geen blad!)

Wat ik overigens heel slecht vind is dat ze gewoon keiharde onwaarheden vertellen:
"Het belangrijkste is je veiligheid, daarom moet je altijd zorgen voor een veiligheidscap met keurmerk CE/EN 1384. Bij sommige maneges kan je een cap lenen, maar als dat niet kan moet je er echt een kopen, want een cap is wettelijk verplicht."

Met zo'n organisatie wil ik liever niet te maken hebben.

Flippertje

Re: Ruiterpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:00

Citaat:
Is er een mogelijk om versneld door de eerste proeven heen te lopen, voor de mensen die al tijden rijden maar niet in aanraking zijn gekomen met de F-proeven?

Ja, die mogelijkheid is er. Volgens mij kun je maximaal in de F6 beginnen. Als jij al tijden rijdt is het onzin om in de F1 te beginnen, ik ben zelf ook in de F4 begonnen. Dit gaat altijd in overleg met je instructrice. Op je andere vragen weet ik helaas geen goed en waar antwoord.