prijzen welshpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vanity

prijzen welshpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 12:34

Ik vroeg me af hoeveel jullie zouden betalen voor een 7-jarige welsh merrie, zonder papier, ik geloof een B; en ze kan voor de kar! Ze heeft verder niks speciaals, wel een mooi gezond diertje.

Heb namelijk een bod gedaan, maar de eigenaar wil dus meer, en nu twijfel ik of het niet te veel wordt! Maar ik zet het bedrag wel neer als ik weet wat jullie zouden doen.

vanity

Re: prijzen welshpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:48

niemand een idee? ik ga vanmiddag een kijkje nemen daar.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:19

ik 500 ofzo

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:48

Elke pony en elk paard kan voor de kar, maar of ze ook willen lopen voor de wagen is een ander verhaal Haha!

Als ze verder probleemloos, kindvriendelijk en bomproof is , wat ze je waard is.
Wat wil je er mee gaan doen?

welshpony's met papieren hebben andere prijzen... betuigde zo vanaf 1000 euro (maar met papier en goed betuigd)
en zonder foto en meer info is het moeilijk schatten Haha!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 11:12

ik weet er zelf ook niet zo veel meer over, maar het is zon man (boer) die eigenlijk ook niks kan of wil vertellen over die pony! Voor mij zou het alleen maar voor de kar zijn.

Maar ik zie daar 500 euro staan, die man wil 425. Dus op zich is dat niet zo veel, maar hij doet nogal raar als ik vraag naar meer info over paspoort, chip enz. Dus ik zal wel gewoon eens een kijkje gaan nemen.