Is dat niet dat uitzendbureau voor paarden, www.eurohorsegrooms.com. Een vriendin van mij heeft zich daar ingeschreven maar die was op zich wel tevreden, en zit nu bij een handelsstal door hun...
ik heb mij ingeschreven bij eurhorsegrooms!!! en ik heb nou ook meteen werk! de mensen gaan heel professioneel te werk. Als je je ingeschreven hebt op de site, maken ze een afspraak met je, voor een gesprek, zodat ze zien wie jij bent, en bij welk bedrijf je het beste past!
Ik stond vorig jaar ook ingeschreven bij eurohorsegrooms en toen heb ik via hun even bij Anky gewerkt Was niet voor zolang, maar ik heb er wel heeeeeel veel van geleerd!!
hobbel_paard heeft gelijk, je hoeft niet persee ervaring te hebben! als je gemotiveerd bent en graag wil leren, hebben ze zo een bedrijf voor je. en het is niet alleen in nederland maar ook in amerika, duitsland, engeland enz enz.
Ik heb me vandaag ingeschreven bij Eurohorsegrooms en volgende week ga ik langs voor een gesprek. Het waren erg aardige mensen. Ik hoop dat ik snel aan de slag kan.