Ik heb gereageerd op een opfokstal in Amsterdam, deze staat veel op marktplaats, hebben mensen hier ervaring met hun. Wil er zo wie zo van te voren gaan kijken namlijk.
Ik wil je wel waarschuwen voor een andere opfokstal in nh deze zit in oudesluis en adverteerd ook veel. Ik heb mijn veulen daar vorig jaar verwaarloosd vandaan getrokken dus pas op! Om wat voor een veulen gaat het? Misschien weet ik nog wel wat.
Het gaat om een nu jaarlng hengst die ik per oktober op een opfok wil zetten tot hij 3 jaar is. Het liefst in de buurt van Hoofddorp want ik wil er graag zelf nog vaak heen kunnen.
volgens mij heeft oscar daar gestaan en ik ben helemaal niet tevreden omdat oscar erg bang was voor die man en hoe heet die man dan weet ik het zekers dat het is
Ben benieuwd mijn hengstje staat er ook sinds maandag, ik weet nu nog niet of het wel wat is. Ik woon er vlakbij dus ik ga zeker steeds even kijken hoe het is met hem, zodat ik het in de gaten kan houden
Weet niet precies wat je zoekt of voor hoe lang, die van mij gaat alleen deze zomer dus staat alleen maar in de wei en komt van de winter weer naar huis.
Denk niet dat het wat is om je paardje daar ook 's winters te laten staan.
Wij hebben er nu een 2 jarig hengstje en 2 3 jarige ruinen lopen. Die staan volgens mij wel goed.
Ik heb er lang geleden ook al gestaan en toen ging er het e.e.a. mis met mijn merries maar voor die jonge hengsten die op het grote land lopen is het prima.
M'n zoontje heeft een verrekijker gekocht, kan hij hem zien vanaf de weg want er naar toe lopen is een beetje te ver voor hem.
Ponymens: hoe doe jij dat eigenlijk, ga je helemaal het weiland in of is dat niet te doen? Moet ik dan elke keer bellen dat ik er aan kom of ga je er gewoon naar toe?.
Of laten jullie ze gewoon staan en dan maar hopen dat het goed gaat al die maanden?
Ik ga niet heel vaak, maar als ik ga dan loop ik wel het land in.
Hebben jullie een jaarling of tweejarige? Aan de weg staan 2 koppels, in de achterste lopen de 3 van ons (bonte, koffievos en donkere vos met zilveren manen en staart) samen met een fjord en ik dacht een shet. Die van jullie moet dan bij die van mij staan of in het koppel jaarlingen.
We zijn vanmiddag even langsgereden, hij was gisteren 1 jaar geworden en de kinderen vonden het helemaal niet leuk dat hij nu niet meer bij de andere paardjes in de wei staat.
Ze staan inderdaad nog langs de weg, tussen de twee huizen in met z'n zessen die van jou staan dan aan de andere kant.
Mooi donkere vos met zilveren manen.
Meld je eerst dat je er bent of ga je dan gewoon het land in?